برخورد بدون اغماض با متخلفان بهداشتی 

کد خبر: 
۳۶۳۶
رئیس اداره دامپزشکی دلفان خبر داد؛

برخورد بدون اغماض با متخلفان بهداشتی 

سه مرکز جمع‌آوری شیرخام در دلفان پلمب شد

رئیس اداره دامپزشکی دلفان از برخورد بدون اغماض با متخلفان بهداشتی خبر داد و گفت: در این راستا سه مرکز جمع‌آوری شیر در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی کریم‌پور روز سه شنبه در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه  به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش زمینه فساد شیر و سایر فرآورده‌های خام دامی، لازم است دامداران هنگام دوشیدن شیر نکات بهداشتی را رعایت کرده و مراکز جمع‌آوری شیر نیز تمهیداتی اتخاذ کنند تا زمان کمتری صرف جمع‌آوری شیر از دامداری‌ها شود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از پنچ مرکز جمع‌آوری شیر دارای پروانه تحت نظارت اداره دامپزشکی دلفان مشغول به فعالیت هستند و با توجه به اهمیت موضوع، لازم است تا مراکز فاقد مجوز در اسرع وقت جهت اخذ مجوزهای لازم به اداره دامپزشکی مراجعه کنند.

کریم‌پور تاکید کرد: سازمان دامپزشکی در خصوص کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی از مرحله تولید تا مصرف، با هرگونه تخلف بهداشتی که سلامت مصرف کنندگان را با مخاطره همراه سازد، به شدت برخورد می‌کند.

سالانه حدود ۲۵۰ هزار تن شیر در لرستان تولید می‌شود که ۸۰ درصد تولید شیر لرستان به مصرف داخل استان می‌رسد و مازاد آن به استان‌های مجاور صادر می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - اداره دامپزشکی دلفان - علی کریم پور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم