بدهی ۲۴۸ میلیاردی آبفا لرستان نشان از فعالیت‌های گسترده آن است

کد خبر: 
۱۷۲۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

بدهی ۲۴۸ میلیاردی آبفا لرستان نشان از فعالیت‌های گسترده آن است

بدهی 248 میلیاردی شرکت آبفا لرستان نشان از فعالیت‌های گسترده آن است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: بدهی ۲۴۸ میلیارد تومانی این شرکت به پیمانکاران نشان از فعالیت‌های گسترده در سطح استان دارد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حمیدرضا کرم‌وند در بازدید از پروژه‌های آبرسانی روستایی الیگودرز که به همراه محمد خدابخشی نایب رییس کمیسیون محاسبات مجلس و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای لرستان اظهار داشت: این شرکت در سال۹۸ موفق شد حدود۸۰درصد از اعتبارات مصوب را جذب کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۲۴۸میلیاردتومان به پیمانکاران و فروشندگان تجهیزات، بدهی دارد که نشان از فعالیت‌های گسترده این شرکت در سطح شهرها و روستاها می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان درخصوص پروژه‌های شهرستان الیگودرز به اجرای شبکه فاضلاب این شهرستان اشاره و از اختصاص ۷میلیارد تومان برای آن درسال جدید خبرداد.

کرم‌وند در خصوص تکمیل آبرسانی روستایی الیگودرز گفت: تصفیه خانه آب روستایی که از محل پروژه طرح قم‌رود می‌باشد حدود ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فاز نخست این پروژه درآبان ماه به بهره برداری می‌‌رسد که حدود ۱۰روستا از نعمت آب سالم بهره مند خواهند شد.

مهدی بابایی/

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب و فاضلاب لرستان - حمیدرضا کرموند - الیگودرز

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم