بخش معدن را باید به صورت خاص در نظر گرفت

کد خبر: 
۶۱۷۸
استاندار لرستان:

بخش معدن را باید به صورت خاص در نظر گرفت

بخش معدن را باید به صورت خاص در نظر گرفت

استاندار لرستان گفت: بخش معدن را باید به صورت خاص در استان در نظر گرفت.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «فرهاد زیویار» امروز ۲۴ بهمن اظهار کرد: سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تیم‌کاری وزارت به استان ماحصل چندین ماه دیدار، گفتگو و مذاکره با آنان بود که نتایج خوبی به عنوان اولین سفر به استان‌های زاگرس‌نشین را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: در هر گوشه‌ای از مملکت که کم و کسری وجود داشته باشد و مورد کم‌توجهی قرار گیرد ضرر و زیان آن متوجه کل کشور خواهد شد.

استاندار ادامه داد: این سفر مقدمه‌ای برای شروع کار و آغاز اجرایی شدن رویکرد رئیس جمهور در خصوص توجه بیشتر به استان‌های زاگرس‌نشین بوده و لازم است پروژه‌های ناتمام و طرح‌های مختلف اقتصادی که می‌توانند موجب توسعه و بالفعل شدن ظرفیت‌های استان شوند در اولویت قرار گیرند.

استاندار لرستان با بیان اینکه بخش معدن را باید به صورت خاص در لرستان در نظر گرفت، گفت: لرستان از نظر معادن غنی و ارزشمندی همچون فروسیلیس، منیزیم و کربنات کلسیم حرف‌هایی برای گفتن دارد.

زیویار اضافه کرد: امید می‌رود با فراهم شدن بستر مناسب مالی بتوانیم ضمن برگزاری جلساتی در مرکز و استان با حضور نمایندگان بانک رفاه ، تیم مدیریتی استان و سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان، گردشگری ،حوزه صنعت و معدن و .. بتوانیم آنها را تقویت و به سمت تولید و بهره‌برداری پیش ببریم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
بخش معدن - وزیر کار - استاندار لرستان - معادن قوی - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم