با مخلان اقتصادی قاطعانه برخورد کنید 

کد خبر: 
۴۹۹۷
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

با مخلان اقتصادی قاطعانه برخورد کنید 

با مخلان اقتصادی قاطعانه برخورد کنید 

خرم‌آباد - امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مسئولان با مخلان اقتصادی در استان قاطعانه برخورد کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام «بهروز شمسی فر» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی، اظهار داشت: حجاب یک ضرورت دینی است و در عمل به آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

وی، حجاب را امنیت‌آفرین و عامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: با وجود دسیسه‌های دشمن برای کم‌رنگ کردن این فریضه الهی، اکثریت زنان و دختران جامعه اسلامی به مسئله حجاب و عفاف باور دارند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید برای اینکه حجاب و عفاف مانعی برای پیشرفت بانوان ایران اسلامی ایجاد نمی‌کند، عنوان کرد: حضور گسترده زنان و دختران در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی گویای این واقعیت است.

حجت‌الاسلام شمسی فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ مردم قم در اعتراض به اهانت روزنامه اطلاعات به امام خمینی (ره)، گفت: قیام ۱۹ دی یکی از سرنوشت‌سازترین اعتراضات علیه رژیم پهلوی بود که در واقع زمینه‌ساز انقلاب شد.

وی در ادامه سخنان خود، سالروز شهادت میرزا تقی‌خان امیرکبیر و تلاش‌ها و خدمات این مرد بزرگ برای عمر و آبادانی کشور را یادآور شد و افزود: مسئولان کشور باید با تأسی از این مرد بزرگ، برای حل مشکلات و همچنین توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در بخش پایانی سخنان خود با انتقاد از گرانی‌ها و اختلاف قیمت‌ها در بازار استان از مسئولان خواست با نظارت دقیق‌تر و جدی‌تر بر بازار، با مخلان اقتصادی قاطعانه برخورد کنند.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
خطبه های نماز جمعه - خرم آباد - گرانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم