با حضور «روانشاد» شاهد شکوفایی فرهنگ و هنر لرستان خواهیم بود

کد خبر: 
۵۳۹۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

با حضور «روانشاد» شاهد شکوفایی فرهنگ و هنر لرستان خواهیم بود

با حضور «روانشاد» شاهد شکوفایی فرهنگ و هنر لرستان خواهیم بود

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: با حضور «اعظم روانشاد» شاهد شکوفایی فرهنگ و هنر لرستان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «احسان یاوری» نیز در این آئین با بیان اینکه خانم «روانشاد» از چهره‌های نام‌آشنای فرهنگی و هنری لرستان است، افزود: او به‌خوبی مصداق بارز طی‌کردن پله‌های مسئولیت در حوزه فرهنگ و ارشاد است.

وی ادامه داد: «روانشاد» با تمام قصه‌ها و غصه‌های فرهنگ و هنر لرستان آشنا هستند و از ایده‌های خلاقانه و روحیه جهادی و انقلابی  برخوردار هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بی شک با حضور ایشان، این مسیر مترقی در اداره کل ارشاد لرستان؛ پرتوان‌تر ادامه می‌یابد و شاهد شکوفایی فرهنگ و هنر لرستان خواهیم بود

یاوری با اشاره به انتظارات مجموعه استان از حوزه فرهنگ و ارشاد نیز گفت: ما لرستان را به‌عنوان سرزمین آبشارها می‌شناسیم و ذوق و هنر و خلاقیت همچون این آبشارهایش از این استان، ساری و جاری است و بر همین اساس انتظار داریم که این ذوق و هنر سرشار را با اقدامات لازم در این حوزه، تقویت کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حتی در جلسه با برگزارکنندگان کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید به تصنیف زیبای «دایه، دایه»، اشاره کردند، اظهار کرد: در همین راستا باید انجام کارهای هنری فاخر که هویت ایرانی‌اسلامی لرستان را در همه شهرهای استان به زیبایی نشان دهد، در دستور کار قرار بگیرد. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ادامه داد: هنر در لرستان همراه باروحیه انقلابی است، هنر فاخر است و هنر مبتذل نیست و ماهم انتظار داریم که نیروهای انقلابی هنرمند مورد حمایت و آموزش قرار بگیرند.

یاوری، خاطرنشان کرد: امروز، زمان جنگ نرم است و سلاح جنگ نرم، رسانه و هنر است پس باید در این زمینه نیز نیروهای پای‌کار انقلاب و نظام و میهن اسلامی را مورد حمایت و تقویت قرار دهیم تا تقویت‌کننده جریان انقلابی و ارزشی در سطح کشور باشیم.

 وی گفت: بخش‌های مختلفی در حوزه فرهنگ کشور و استان، دغدغه‌مندانه کار می‌کنند؛ ولی باید همگرایی بیشتری در انجام کارها داشته باشند تا مانند نخ تسبیح بین مجموعه‌های فرهنگی، هم‌افزایی صورت بگیرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - احسان یاوری - استانداری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم