بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند

کد خبر: 
۵۸۳۵
مدیرکل ارشاد لرستان مطرح کرد؛

بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند

بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تأکید کرد: بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند و می‌توانند در تببین این شاخص‌ها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، اعظم روانشاد امروز سه‌شنبه در همایش تجلیل از بانوان دهیار لرستان، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) کامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است که امروز نیاز است همه امت اسلامی به‌ویژه زنان ما بیش‌ازپیش در همه امور از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

وی عنوان کرد: الگوی زن محجبه، عفیف و شریف جزء خوانش‌های انقلاب ما در الگوی سوم زن مسلمان است که در همه تحولات حضور دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بیان داشت: زنان به‌عنوان قشر جریان‌ساز می‌توانند در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اثرگذار باشند.

روانشاد، تصریح کرد: بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند و قطعاً بانوان در بنیان خانواده می‌توانند برای تبیین این شاخص‌ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری بانوان در انتخابات و حضور چشمگیر آن‌ها در همه عرصه‌های مختلف نظام مانند نقش پررنگ در شکل‌گیری انقلاب، ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز در راستای توسعه و پیشرفت ایران همه نشان از بلوغ فکری و سیاسی بانوان دارد که همراه نظام و پابه‌پای مردان مشارکت خود را در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی فرهنگی به نمایش گذاشته‌اند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نقش موثر زنان - انتخابات - بانوان دهیار - اعظم روانشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم