باز بودن محورهای مواصلاتی اصلی لرستان

کد خبر: 
۵۹۲۰
مدیرکل راهداری لرستان اعلام کرد؛

باز بودن محورهای مواصلاتی اصلی لرستان

باز بودن محورهای مواصلاتی اصلی لرستان

مدیرکل راهداری لرستان گفت:همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: همه محورهای مواصلاتی اصلی استان باز و تردد در این محورها جریان دارد و در مناطق برف‌گیر، گردنه‌ها و مناطق صعب‌العبور استان با توجه به مه‌گرفتگی شدید و لغزنده بودن جاده‌ها تردد به کندی انجام می‌شود.

مهدی پازوکی با اشاره به مسدود بودن ۱۶۴ محور مواصلاتی روستایی در استان گفت: از این تعداد ۱۰۰ روستا در شهرستان دلفان، ۳۰ روستا شهرستان سلسله، ۳۰ روستا در شهرستان بروجرد و ۴ روستا نیز به دلیل رانش زمین و ریزش سنگ در شهرستان معمولان مسدود شدند که راهداران در حال بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

پازوکی افزود: در برخی شهرستان‌ها مانند دلفان با توجه ادامه‌دار بودن روند بارش برف محورها به صورت مرتب بازگشایی و مسدود می شوند و با توجه به اینکه در برخی محورها تا مساعد شدن هوا امکان عملیات بازگشایی مسیر وجود ندارد، باید منتظر مساعد شدن هوا برای بازگشایی این محورها شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان بر همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی، مناطق سردسیر و برفگیر استان تأکید کرد و گفت: با توجه به بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند و به توصیه‌های راهداری و اداره کل مدیریت بحران استان توجه کنند.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
مدیریت بحران لرستان - مهدی پازوکی - محورهای مواصلاتی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم