بازسازی خط لوله تغذیه گاز ۱۶ اینچ خرم‌آباد

کد خبر: 
۳۷۵۹
مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد؛

بازسازی خط لوله تغذیه گاز ۱۶ اینچ خرم‌آباد

بازسازی خط لوله تغذیه گاز 16 اینچ خرم‌آباد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از بازسازی و مقاوم‌سازی خط لوله تغذیه گاز۱۶ اینچ خرم‌آباد خبر داد و گفت: خط لوله قدیمی در معرض سیل بطور کلی از مسیر رودخانه جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «کرم گودرزی» روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مقاوم‌سازی و تاب‌آوری خط تغذیه ۱۶ اینچ خرم‌آباد که از خطوط مهم به شمار می‌آید نقش مهمی در تامین گاز صنایع غرب این شهرستان و روستاهای اطراف دارد.

وی افزود: پتروشیمی لرستان، شهرک صنعتی شماره ۲، نیروگاه برق کوثر ، الکل سازی شهید رسولی و مجتمع فولاد خرم‌آباد در مسیر این خط تغذیه قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: این خط تغذیه در سیل ۹۸ آسیب‌دیده بود که در همان سال بصورت موقت تعمیر و مقاوم‌سازی شد ولی با مطالعات و بررسی‌های انجام شده تغییر مسیر و تعمیق حدود ۷۰۰متر از خط لوله مذکور انجام و خط لوله قدیمی در معرض سیل بطور کلی از مسیر رودخانه جمع‌آوری شد.

گودرزی تصریح کرد: همزمان با تغییر مسیر و تعمیق این خط تغذیه، نصب یک عدد شیر ۱۶ اینچ به منظور تاب‌آوری شبکه و اطمینان از جریان پایدار گاز برای صنایع شهرستان خرم‌آباد طراحی و نصب شد که با اجرای این عملیات، امکان تغذیه جداگانه هرکدام از ایستگاه‌های «صبور» و «کمالوند» فراهم می‌شود.

وی اظهار داشت: از مجموع مصرف کنندگان گاز استان ۵۴۷ هزار و ۷۸ مشترک خانگی، ۲۵ هزار و ۳۳۶ عمومی و یک هزار و ۱۵ مشترک صنعتی هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - شرکت گاز لرستان - کرم گودرزی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم