بازرسی از ۷۳۰ واحد صنفی مركز لرستان

کد خبر: 
۱۶۸۶

بازرسی از ۷۳۰ واحد صنفی مركز لرستان

 بازرسی از 730 واحد صنفی مركز لرستان

معاون بازرسی سازمان صمت لرستان از بازرسی ۷۳۰ واحد صنفی در خرم‌آباد طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، فریبرز حسامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۳ تا ۲۹ تیرماه جاری ۷۳۰ واحد صنفی شهرستان خرم‌آباد بازرسی شده که این اقدام منجر به تشکیل ۶۵ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش چهار میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال شد.

وی بیان داشت: در یکی از این موارد یک عاملیت توزیع برنج، ۴۵۹ کیسه برنج خارجی ۱۰ کیلوگرمی را که مصوب بود هر یک با قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش برسد، در کیسه های جعلی برنج خارجی جاگذاری شده بود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: قیمت گذاری هر کیسه ۱۶۰ تا ۱۷۰ تومان درج شده که این تخلف با گزارش مردمی به ستاد ۱۲۴ کشف و از تقلب گرانفروشی چهار تن و ۵۹۰ کیلوگرم برنج جلوگیری و پرونده متخلف با حضور مسوولان قضایی این شهر به ارزش ۶۸۸ میلیون ریال تشکیل شد.

وی تصریح کرد: همچنین با شناسایی یک واحد متخلف از عرضه خارج شبکه یک تن شکر دولتی پیشگیری و متخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

حسامی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت ؛عدم ارایه فاکتور و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، مراتب را به ستاد خبری استان با شماره ۱۲۴ اطلاع دهند./

 

 

برچسب‌ها: 
سازمان صمت لرستان - فريبرز حسامي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم