بازداشت پرستار دروغين صحت ندارد

کد خبر: 
۴۶۳
سخنگوي قوه قضائيه:

بازداشت پرستار دروغين صحت ندارد

سخنگوی قوه قضايیه در خصوص برخورد با شایعه سازان در فضای مجازی و فضای حقیقی در رابطه با شیوع ویروس کرونا و پخش کلیپی از فردی که مدعی شد پرستار بوده و اقدام به ارائه آمار می‌کرده است، گفت: اين فرد شايعه پرداز مورد تعقيب است و خبر بازداشت وي صحت ندارد.
به گزارش پايگاه خبري زرك، غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در نشست خبری که بدون حضور خبرنگاران و به صورت پخش زنده برگزار شد، گفت: در اين روزهاي خاص كه كشور در حال مقابله با ويروس كرونا است حوادث زشت و زيباي فراواني را شاهد هستيم، حتی از ناحیه برخی مسئولان در رده‌های مختلف مطالبی بیان شد که واقعیت نداشت.
وي ادامه داد: قوه قضايیه در رابطه با مقابله با این قبیل از افراد، خاص افراد شایعه پرداز شعبه ویژه‌ای راه اندازی کرده و اطلاعیه‌ای برای پلیس فتا در این رابطه ارسال شده است.
سخنگوي قوه‌ قضاييه افزود: تعداد زیادی از این افراد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند و شعب ویژه ما تا کنون برخی از این افراد را احضار کرده و تعدادی هم بازداشت شدند و بدانند امنیت روانی جامعه مانند امنیت اقتصادی جامعه اهمیت دارد و با کسانی که امنیت جامعه را بر هم می‌زنند برخورد صورت می‌گیرد. در رابطه با کلیپ مورد اشاره شده هم باید گفت این فرد مورد تعقیب است و خبر بازداشت وی صحت ندارد و امیدواریم به زودی شناسایی شود.

 

 

برچسب‌ها: 
نشست خبري - قوه قضاييه - غلامحسين اسماعيلي - پرستار دروغين - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم