بازارچه‌های تنظیم بازار از ۱۵ اسفند در لرستان

کد خبر: 
۶۱۸۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان؛

بازارچه‌های تنظیم بازار از ۱۵ اسفند در لرستان

بازارچه‌های تنظیم بازار از ۱۵ اسفند در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: بازارچه‌های تنظیم بازار ویژه‌ی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در همه شهرستان‌های استان برپا خواهند شد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در جلسه‌ ستاد تنظیم بازار استان با رویکرد تنظیم و ساماندهی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: بازارچه‌های تنظیم بازار از ۱۵ اسفند آغاز و تا زمانی که کشش بازار موجود باشد ادامه خواهند داشت.

سیروس ابراهیمی ادامه داد: همچنین در زمان مذکور روستا بازار‌هایی در مرکز شهر‌های استان از طرف تعاون روستایی برپا خواهند شد.

معاون استاندار تأمین، خرید و انتقال گوشت قرمز را از موارد مطرح شده در ستاد تنظیم بازار برشمرد و گفت: برای تأمین گوشت قرمز در این ایام تا ۳۰۰ تن مجوز لازم اخذ شده که به تدریج به بازار تزریق خواهد شد.

ابراهیمی در مورد وضعیت گندم استان گفت: خوشبختانه از حیث گندم در استان مشکلی نداریم و هم اکنون تا ۸ ماه آینده ذخیره‌ گندم و آرد استان را خواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت کالا‌های تنظیم بازار استان در شرایط خوبی قرار دارد و پیش بینی می‌شود مشکلی در تأمین این اقلام نخواهیم داشت.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان به میزان بازرسی‌های انجام شده با رویکرد میزان موجودی و نظارت بر قیمت اجناس از ابتدای سال جاری تا کنون در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار بازرسی انجام شده که نشان دهنده‌ تلاش وافر و جهادی متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی از جمله جهادکشاورزی و صمت می‌باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: در مدت مذکور بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان جریمه متخلفان را داشته ایم که ماحصل این بازرسی‌های متعدد می‌باشد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
بازارچه تنظیم بازار - امور اقتصادی استانداری - سیروس ابراهیمی - بازاچه های لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم