ایجاد ۱۰۰ مورد اشتغال جدید با راه‌اندازی طرح توسعه نساجی بروجرد

کد خبر: 
۹۴۵
مدیرکل کار لرستان خبر داد:

ایجاد ۱۰۰ مورد اشتغال جدید با راه‌اندازی طرح توسعه نساجی بروجرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ایجاد ۱۰۰ مورد اشتغال جدید با راه‌اندازی طرح توسعه کارخانجات نساجی بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، علی آشتاب امروز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به مشکلات به وجود آمده از جمله مشکل مالی برای کارخانجات نساجی بروجرد در پی شیوع کرونا، اظهار داشت: مقرر شده که به این واحد برای فعال شدن دوباره تسهیلات لازم پرداخت شود.

وی افزود: همچنین مقرر شده که ظرف چند روز آینده اسناد و مدارک مورد نیاز از سوی این واحد برای تشکیل پرونده دریافت تسهیلات ارائه شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه کارخانجات نساجی بروجرد نیز از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه رسماً شروع به کار می‌کند و همه کارگران به کار خود برمی‌گردند، تصریح کرد: همه‌ی حقوق و مطالبات کارگران سرجای خود است و پرداخت خواهد شد.

آشتاب، گفت: با پیگیری استاندار با معاون بانک ملی مرکز، مقرر شده که در بحث پرداخت تسهیلات به این واحد تسریع صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در سنوات گذشته باز هم تسهیلاتی به این واحد پرداخت شده است، عنوان کرد: این تسهیلات در قالب اجرای طرح توسعه پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، با بيان اينكه تجهیزات طرح توسعه آن به کارخانه منتقل شده و بخشی دیگر نیز به زودی منتقل می‌شود، افزود: با راه‌اندازی طرح توسعه کارخانجات نساجی بروجرد، علاوه بر اشتغال موجود ۱۰۰ مورد اشتغال جدید نیز در آن ایجاد می‌شود.

 

برچسب‌ها: 
اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي لرستان - علي آشتاب - كارخانجات نساجي بروجرد - اشتغال

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم