اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي لرستان

مديركل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان تأكيد كرد:

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بر فراهم كردن زمينه رشد اقتصاد استان با هدف جهش توليد تأكيد كرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علی آشتاب در حاشیه تجلیل از کارفرمای حامی کارگر، حمایت از کارفرمایان برای صیانت از حقوق کارگران را از برنامه‌های اصلی این اداره کل عنوان کرد و گفت: کارفرما بایستی با حمایت و پشتیبانی بستر لازم را برای بروز استعداد کارگران قرار دهد تا شاهد توسعه و ترقی کشور باشیم.

مدیرکل کار لرستان خبر داد:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ایجاد ۱۰۰ مورد اشتغال جدید با راه‌اندازی طرح توسعه کارخانجات نساجی بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، علی آشتاب امروز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به مشکلات به وجود آمده از جمله مشکل مالی برای کارخانجات نساجی بروجرد در پی شیوع کرونا، اظهار داشت: مقرر شده که به این واحد برای فعال شدن دوباره تسهیلات لازم پرداخت شود.

فاطمه مقصودي:

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر مرتفع شدن فوری مشکلات کارخانه نساجی بروجرد و کارگران آن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار زرک، فاطمه مقصودی در دیدار با علی آشتاب، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان، با بررسی شرایط موجود کارخانه نساجی بروجرد خواستار برطرف شدن فوری ...

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خبر داد؛

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بيان اينكه تاکنون بیش از چهار هزار نفر در لرستان با نام نویسی در سامانه نسبت به بیکاری ناشی از کرونا خود اظهاری کرده‌اند که باید پایش و تایید نهایی شوند، گفت: متقاضیان دریافت بیمه بیکاری كرونا از مراجعه حضوری به دفاتر و ادارات کار پرهیز کرده و به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

خرم‌آباد ـ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بخشی از تعاونی‌های غیرفعال استان قابلیت احیا دارند اما این امر نیازمند برنامه‌ریزی و درک مشترک بین اعضا است.

به گزارش خبرنگار زرك، علی آشتاب ظهر امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه تعاونی‌ها به عنوان یک اقتصاد رو به رشد در کشور هستند، اظهار داشت: در سال «جهش تولید» برنامه ریزی تشکیل ۹۰ تعاونی ...

طي سال «جهش توليد»؛

خرم‌آباد ـ مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از ايجاد ۹۰ تعاوني جديد در استان طي سال «جهش توليد» خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، علی آشتاب امروز پنج‌شنبه با اشاره به شعار سال اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در کنار احیای تعاونی‌هاي‌ راکد، امسال ۹۰ تعاونی جدید را هم با هدف اشتغالزایی و افزایش ظرفیت تولید در بخشهای مختلف ایجاد کنیم.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم