ایجاد ۷ پایگاه فرهنگی مختص آموزش‌وپرورش لرستان

کد خبر: 
۴۳۵۱
مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد؛

ایجاد ۷ پایگاه فرهنگی مختص آموزش‌وپرورش لرستان

جلال شیخ پور مدیرکل کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از ایجاد هفت پایگاه فرهنگی «شور عاطفه‌ها» ویژه آموزش‌وپرورش این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ جلال شیخ پور شامگاه سه شنبه در جلسه هفتگی شورای معاونان اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق با موضوع جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: محیط آموزش و پرورش، سر منشأ همه خوشبختی‌ها، پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و مهد انسان سازی است.

وی گفت: هر جامعه‌ای از اینجا شکل می‌گیرد و با تلاش و کوشش مجموعه آموزش و پرورش است که مباحث ارزشمند تربیتی به شکل ملموس بروز و ظهور پیدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به موفقیت دانش آموزان تحت حمایت این اداره کل در بخش نخبگان، استعدادهای برتر و رتبه‌های برتر کنکور بیان داشت: این موفقیت‌ها در کنار سخت کوشی و تلاش افراد، نمودی از دو موضوع مهم است، اول مجموعه‌هایی مثل آموزش و پرورش که بسترسازی کردند و پایه این کار بودند درست رفتار کردند و خروجی مطلوب دارند و دیگر اینکه، همکاران مجموعه امداد در سطح استان در بخش آموزش و پرورش، دانش آموزی و دانشجویی به جدیت کار را دنبال می‌کنند زیرا یکی از راهبردهای قطع فقر، توانمندسازی افراد با شاخصه اشتغال و مهارت آموزی است.

شیخ پور با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال به دلیل تقارن با ایام محرم و صفر «شور عاطفه ها» نامگذاری شده اظهار داشت: سال گذشته با همکاری خوب آموزش و پرورش بیش از ۵ میلیارد تومان کمک در قالب‌های کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد که امسال با شرایط ناشی از ویروس کرونا این کار در بستر فضای مجازی انجام خواهد گرفت.

وی گفت: مراکز نیکوکاری راه اندازی شده تحت عنوان بازوان حمایتی امدادگران در قالب ۱۹۸ مرکز نیکوکاری و ۲۴ پایگاه ایجاد شده توسط کمیته امداد در هر شهرستان در حال جمع آوری کمک‌ها هستند.

شیخ پور با اشاره به اینکه امسال ۷ پایگاه فرهنگی مختص آموزش و پرورش است، یادآور شد: ضمن سپاسگزاری از همکاری آموزش و پرورش و درخواست توسعه این همکاری، تلاش کنیم خیرین مشترک، مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان را پای کار بیاوریم تا با همیاری و خلاقیت بیشتر کمک کنیم تا دانش‌آموزان با داشتن لوازم ضروری تحصیل و زندگی، سال تحصیلی جدید را با آرامش و شادی آغاز کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل کمیته امداد لرستان - جشن عاطفه ها - اداره کل آموزش و پرورش لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم