ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی جدید در لرستان

کد خبر: 
۳۱۷۳
با اجرای طرح‌های اشتغال روستایی و عشایر؛

ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی جدید در لرستان

علی آشتاب مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، از ایجاد شش هزار و ۲۹ فرصت شغلی جدید در این استان با اجرای طرح‌های اشتغال روستایی و عشایر، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی آشتاب امروز سه شنبه، اظهار داشت: در راستای جبران خسارت ناشی از کرونا ۲۸ هزار ۷۷۸ پرونده با اشتغال ۳۵ هزار و ۳۸۴ نفر به بانک‌های استان لرستان ارجاع داده شد که به تمام این پرونده‌ها تسهیلات پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۸۷ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت شد، افزود: ۱۰۸ درصد سهم تخصیصی اشتغال روستایی و عشایری نیز پرداخت یا منجر به عقد قرار داد شده که تاکنون یک هزار و ۳۶۱ طرح به مبلغ ۳۶۸ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها ۶ هزار و ۲۹ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد شد، عنوان کرد: در این رابطه بر اساس آخرین آمار تاکنون یک هزار و ۳۰۷ طرح با اشتغال ۵ هزار و ۴۴۰ نفر با تسهیلاتی به مبلغ ۲۸۴ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

آشتاب، بیان کرد: ۹ استان کشور در راستای صیانت از اشتغال در دوران کرونا و اجرای سیاست اشتغال روستایی و عشایری بیشترین پرداختی را داشته‌اند که لرستان نیز جز یکی از این ۹ استان‌هاست.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - اشتغال - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم