ایجاد کمپ بین‌المللی جودو کشور در لرستان

کد خبر: 
۴۸۴۲
رییس فدراسیون جودو کشور خبر داد؛

ایجاد کمپ بین‌المللی جودو کشور در لرستان

آرش میراسماعیلی

خرم‌آباد ـ رییس فدراسیون جودو کشور گفت: برای اولین بار در سطح کشور، کمپ بین‌المللی جودو در استان لرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «آرش میراسماعیلی» در نشست انتخابات هیئت رئیسه جودو لرستان گفت: تعداد ۶ اردوی تیم ملی جودو به میزبانی لرستان برگزار شده است که گویای توانمندی استان لرستان در زمینه فعالیت‌های ورزش جودو است و هیئت جودو استان لرستان یکی از هیئت‌های برتر کشور از نظر ارزیابی عملکرد است.

رییس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، تشریح کرد: لیاقت و شایستگی استان لرستان در زمینه ورزش جودو، بسیار بالاست؛ لرستان، قهرمانان ارزشمندی در جودو تحویل کشور داده است که در آینده نیز همین‌گونه خواهد بود.

میراسماعیلی، اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم استان لرستان، داور بین المللی جودو به کشور تحویل بدهد و در این زمینه کمبودهایی داریم که بایستی رفع شوند.

وی گفت: بخش دیگری که نیازمند تلاش مضاعف است، تربیت مربیان بین‌المللی در استان است؛ لرستان باید مربیان تراز بین‌المللی در زمینه ورزش جودو داشته باشد.

رییس فدراسیون جودو خواستار این شد که در سطح روستاها، فعالیت‌های ورزش جودو شدت بیشتری داشته باشد و ورزش روستایی مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.

میراسماعیلی، تصریح کرد: باید بتوانیم باشگاه‌های جودوی روستایی را در سطح استان فعال کنیم.

وی افزود: در بخش بانوان، در مدت ۱۰ سال گذشته، همواره لرستان جزو برترین‌ها در سطح کشور در ورزش جودو بوده است.لرستان این پتانسیل را دارد که در سطح کشور همیشه، در جودو، اول باشد.

رییس فدراسیون جودو تصریح کرد: ما از مسوولان استان و بخش خصوصی، اقتصادی و صنعتی استان توقع داریم که از ورزش جودوی استان، بیش از پیش، حمایت کنند.

گفتنی است انتخابات رئیس هیئت جودو لرستان با حضور رئیس فدراسیون جودو برگزار شد که در پایان هادی کردی با کسب ۲۶ رای  برای  دومین بار سکاندار هیأت جودو استان لرستان انتخاب شد.

هادی کردی از۱۳ آبان ۱۳۹۷ تا کنون رئیس هیأت جودو استان بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
آرش میراسماعیلی - جودو - لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم