ایجاد مجتمع خوابگاهی ورزشی در پلدختر

کد خبر: 
۹۷۶
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی خواستار شد؛

ایجاد مجتمع خوابگاهی ورزشی در پلدختر

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، ایجاد مجتمع خوابگاهی ورزشی در  پلدختر را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید حمیدرضا کاظمی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر، اظهار داشت: سیل زیرساخت‌های ورزشی را تخریب کرد؛ اما خدمات و اقدامات پسا سیل اداره كل ورزش و جوانان لرستان چشمگیر بود.

او بابیان اینکه در حوزه ورزش مطالباتی داریم که در دو بخش اقدامات در دست اقدام و برنامه ریزی‌های آینده باید این مطالبات پیگیری شود، افزود: احداث مجتمع خوابگاهی ورزشی یکی از مطالبات اصلی ورزش پلدختر است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات پیست و بتن ریزی محوطه مجموعه ورزشی و جلوی سکوهای تماشاگران در دستور کار قرار گیرد.

کاظمی، از نصب صندلی برای سکوهای تماشاگران و ایجاد یک زمین چمن بعنوان زمین شماره ۲ فوتبال در داخل مجموعه ورزشی به عنوان یکی دیگر از مطالبات ورزش شهرستان پلدختر یاد کرد و گفت: استخر باید در سریع‌ترین زمان ممکن بازسازی شود؛ زیرا با توجه به گرمای هوا نیاز شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه تجهیز هیات‌های ورزشی، سالن‌ها و اماکن ورزشی از انتظارات ورزش پلدختر است، تأکید کرد: پراکندگی مناطق ما در شهرستان پلدختر ایجاب می‌کند در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد تا اماکن ورزشی به تناسب جمعیت و استعدادهای آن منطقه ایجاد شود.

 

برچسب‌ها: 
اداره كل ورزش و جوانان لرستان - نماينده مردم پلدختر و معمولان در مجلس - سيد حميدرضا كاظمي - مجموعه ورزشي شهيد سرماليان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم