ایجاد شبکه برق‌رسانی پایدار در گرو تأمین اعتبار

کد خبر: 
۲۷۶۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان مطرح کرد؛

ایجاد شبکه برق‌رسانی پایدار در گرو تأمین اعتبار

ایجاد شبکه برق‌رسانی پایدار در گرو تأمین اعتبار

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، ایجاد شبکه برق‌رسانی پایدار و مقاوم در برابر سیل را در گرو تأمین اعتبار دانست.

به گزارش خبرنگار زرک؛ فریدون خودنیا که در نشست خبری مجازی با اهالی رسانه لرستان سخن می‌گفت، به عملیات برق‌رسانی به واحدهای تازه‌ساز مربوط به سیل۹۸ اشاره کرد و اظهار داشت: به هر تعداد واحد احداثی، عملیات برق‌رسانی انجام شده است و در این مورد مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه با بنیاد مسکن لرستان، سایر نهادها و استان‌های معین هماهنگ شده‌ایم، تصریح کرد: همه نیازهای تأمین زیرساخت‌های برق مناطق سیل زده انجام شده است.
 
خسارت ۳۶۰ میلیاردی سیل۹۸ به شبکه توزیع برق لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان به تخریب ۴۸۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف استان بر اثر سیل ۹۸ اشاره کرد و بیان داشت: میزان خسارت سیل به شبکه توزیع برق استان با نرخ سال گذشته، یکصد و بیست میلیارد تومان و با نرخ امروز ۳۶۰ میلیارد تومان بوده است.

خودنیا ادامه داد: برای تأمین خسارت، ۷۶ میلیارد تومان از ستاد مدیریت بحران تخصیص اعتبار گرفتیم که این رقم تا مرداد امسال هزینه شد.

وی، اعلام کرد: حدود ۱۵ میلیارد تومان نیز از طریق شرکت توزیع برق استان مرکزی به عنوان استان معین دریافت کردیم و شرکت توانیر هم ۱۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه در مجموع ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار گرفتیم که همه آن هزینه شده است، خاطرنشان کرد: حجم کار به قدری بالاست که برای بازسازی و بهینه سازی نیاز به اعتبار داریم.

خودنیا گفت: برای تکمیل خسارت‌هایی که سیل به شبکه وارد کرده به ۵۰ میلیارد تومان نیاز داریم تا بتوانیم زیرساخت‌ها و شبکه پایدار و مقاومی را ایجاد کنیم که در سیل مشابه شبکه دچار آسیب نشود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - برق رسانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم