ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی لرستان

کد خبر: 
۶۵۲۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اعلام کرد:

ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی لرستان

ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از راهبردهای مهم جهاد کشاورزی استان در سال جدید است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «سید عماد شاهرخی» امروز نهم فروردین‌ماه در جلسه تحقق شعار سال که در محل دفتر معاونت اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، به تبیین محصولات و تولیدات بخش کشاورزی و نقش آن‌ها در اقتصاد استان پرداخت و اظهار کرد: هدف تشکیل میز محصولات کشاورزی؛ صادرات محصولات به خارج کشور و رونق کسب و کار در استان است.

وی تصریح کرد: ایجاد میز محصولات کشاورزی با اولویت محصولات گیاهان دارویی، باغی و گلخانه‌ای، عسل، حبوبات فراورده‌های گوشتی از برنامه‌های کاری سازمان در سال جدید خواهد بود.

شاهرخی با بیان اینکه راه‌اندازی میزهای محصولات کشاورزی می‌تواند بخشی از مشکلات تولیدی و بازاریابی محصولات کشاورزی استان را حل کند، گفت: با ایجاد میز محصولات و باوجود تشکل‌ها و مشارکت سرمایه‌گذاران می‌توان شاهد توسعه و عرضه محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی باشیم و ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی را یکی از راهبردهای مهم جهاد کشاورزی و فعال شدن واحدهای غیرفعال از برنامه اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
محصولات کشاورزی - جهاد کشاورزی لرستان - عماد شاهرخی - صادرات کشاورزی - میز محصولات کشاورزی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم