ایجاد جاذبه توریستی زیبا در دل شهر خرم‌آباد

با ساماندهی نهر شاه آباد صورت می‌گیرد؛

ایجاد جاذبه توریستی زیبا در دل شهر خرم‌آباد

علی نورایی شهردار منطقه دو خرم آباد

شهردار منطقه۲ خرم‌آباد گفت: تپه‌ای به نام «سرچشمه» با کاربری فضای سبز در منطقه وجود دارد که با تعامل آبفا، میراث‌فرهنگی و گردشگری و اوقاف، آزادسازی آن انجام می‌شود و در سال‌های آینده یک جاذبه توریستی زیبا در شهر خواهیم داشت.

علی نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار زرک؛ اظهار داشت: عملیات بهسازی نهر «شاه آباد» (شهوا) تا سرچشمه نهر، با هدف مهار رواناب‌های سطح شهر و هدایت آن‌ها به جداول و خیابان مطهری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح و بازگشایی مسیر نهر تا سه راه سرچشمه نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها به ویژه مدیریت آبفا جهت آزادسازی حریم نهر است، افزود: طرح تکمیل و بهسازی مجموعه شهوا شامل نهر، پارک تپه و بازگشایی پیاده راه شهوا از ابتدای شورای ششم در دستور کار قرار گرفته و فاز نخست آن در قالب بازسازی نهر در حال انجام است.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تپه‌ای به نام «سرچشمه» با کاربری فضای سبز در منطقه وجود دارد که با تعامل آبفا، میراث فرهنگی و گردشگری و اوقاف آزادسازی این تپه انجام می‌شود و طی سال‌های آینده یک جاذبه توریستی زیبا در شهر خرم‌آباد خواهیم داشت.

نورایی با بیان اینکه دو میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است، گفت: این طرح ۱۵ رو قبل آغاز شده است و قصد داریم طی یک ماه پروژه را به سر انجام برسانیم.

به گزارش زرک، ساماندهی نهر شهوا به همت رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و شهردار و با تلاش شبانه‌روزی شهردار منطقه دو و کارکنان شهرداری آغاز شده است.

انتهای پیام/

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم