ایجاد بوستان شهدای لرستان در خرم‌آباد 

کد خبر: 
۵۱۴۰
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مطرح کرد؛

ایجاد بوستان شهدای لرستان در خرم‌آباد 

ایجاد بوستان شهدای لرستان در خرم‌آباد 

خرم‌آباد ـ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: باتوجه‌به وجود ۶۶۰۰ شهید لرستان نیاز است بوستان شهدای استان را ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «حسین میرزایی» امروز ۱۵ اسفندماه در آیین درختکاری که در مجموعه گردشگری بام خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: نمادی برای تبلیغ تجلی خداوند، رویش و معرفت و انسان کامل  است.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد توسعه‌ای اتفاق بیفتد نیاز است منابع طبیعی در کنار آن حفظ شود، بیان کرد: منابع طبیعی در توسعه پایدار نقش بسزایی دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ جنگل‌ها تأکید دارند و می‌فرمایند «از تبدیل جنگل‌ها به منابع طبیعی جلوگیری شود»، تصریح کرد: براین‌اساس منابع طبیعی لرستان بنا دارد ۳۰ میلیون اصله نهال را ظرف چهار سال در استان بکارد.

میرزایی با اشاره به اینکه قصد داریم امسال ۳.۵ میلیون نهال در استان تولید کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا با همکاری جهاد کشاورزی لرستان برنامه‌ریزی شده که کاشت درخت را به اراضی دیم استان سوق دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در منابع طبیعی به سمت الگوی مدیریت مشارکتی پیش برویم، گفت: همچنین باتوجه‌به وجود ۶۶۰۰ شهید لرستان نیاز است بوستان شهدای استان را ایجاد کنیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل منابع طبیعی لرستان - حسین میرزایی - بوستان - درختکاری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم