اگر کسی ناراضی هم باشد باید به امنیت کشور رای بدهد

کد خبر: 
۳۹۷۷
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

اگر کسی ناراضی هم باشد باید به امنیت کشور رای بدهد

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز رای ندادن، در واقع رای به ناامنی و داعش است و حتی اگر کسی ناراضی هم باشد باید به اقتدار و امنیت کشور رای بدهد. 

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سردار مرتضی کشکولی در نشست بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات که در سالن آموزش کانون کارشناسان برگزار شد، اظهار داشت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری رای شما و مشارکت شما در انتخابات پیش‌رو اهمیت دارد.

وی در جمع کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: امروز دشمن بیشتر از هر وقت دیگری توانش را گذاشته تا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات مایوس کند تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان مشارکت نداشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: این تلاش همواره وجود داشته اما در شرایط کنونی به واسطه‌ی مشکلاتی که مردم در زمینه‌ی معیشت‌شان دارند، پررنگ‌تر از هر زمان دیگری رخ نشان داده است.

کشکولی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد با این استدلال که یک رای من چه تاثیری دارد، از اهمیت مشارکت در سرنوشت خویش غافل‌اند؛ این در حالی است که رای جمعی، برایند همین آراء انفرادی است و به قول معروف قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود.

مردم در ساختار حکومت پهلوی هیچ نقشی نداشتند

وی گریزی به ساختار حکومت پهلوی زد و گفت: مردم در ساختار حکومت پهلوی هیچ نقشی نداشتند اما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زمینه‌ی مشارکت مردم فراهم شد چون هم بنیانگذار جمهوری اسلامی و هم رهبر فرزانه انقلاب خودشان را صاحب انقلاب نمی‌دانند و این آیا جز مردم‌سالاری واقعی است؟

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان داشت: با پیروزی انقلاب، مردم عزت واقعی پیدا کردند و کشور به استقلال رسید؛ این در حالی است که تا پیش از این، قدرت‌های بیگانه تصمیم‌گیر واقعی و اصلی بودند.

سردار کشکولی افزود: طبیعی است حالا این قدرت‌ها از وضع موجود کشور ناراضی باشند و هر بار دنبال بهانه‌گیری و زیر سوال بردن نقش مردم در سرنوشت خودشان باشند.

کشکولی تصریح کرد: یکی از بحث‌هایی که امروز مطرح می‌شود رد صلاحیت برخی نامزدهای انتخاباتی است، این در حالی است که هفت نامزد تایید صلاحیت شده متعلق به طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی موجود کشور هستند و مطمئن باشید حتی اگر سایر گزینه‌ها هم صلاحیت‌شان تایید می‌شد، دنبال بهانه‌ی دیگری برای زیر سوال بردن انتخابات بودند.

وی عنوان داشت: در خود آمریکا مگر جز دو حزب و دو نامزد شخص دیگری با عنوان مستقل می‌تواند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود؟

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز رای ندادن، در واقع رای به ناامنی و داعش است و حتی اگر کسی ناراضی هم باشد باید به اقتدار و امنیت کشور رای بدهد. 

در پایان این نشست از جانباز سرافراز، «هادی مهدی‌خانی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات ۱۴۰۰ - مرتضی کشکولی - سپاه حضرت ابوالفضل لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم