اگر انتقادی به مدیری شود باید پاسخگو باشد

کد خبر: 
۵۲۲۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

اگر انتقادی به مدیری شود باید پاسخگو باشد

اگر انتقادی به مدیری شود باید پاسخگو باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اگر انتقادی به مدیری شود باید پاسخگو باشد؛ اما برخی از گفته‌ها جنبه حقیقی دارد که دیگر نمی‌توانیم دخالت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «منصور احمدی» در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، دررابطه‌با توزیع اعتبارات بین مؤسسات فرهنگی و هنری استان، اظهار کرد: در ابتدای سال فراخوان پذیرش ایده‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های را دادیم ‌و موظفیم برنامه‌ها را به مؤسسات دارای مجوز و پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدهیم.

وی افزود: ۸۰ مؤسسه فرهنگی داریم که مجوز فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌اند که اجرای برنامه‌ها را به ۶۲ مؤسسه واگذار کردیم.

احمدی با اشاره به فعالیت ۹۴ مؤسسه قرآنی در لرستان، بیان کرد: ۴۸ مؤسسه دارای مجوز فعالیت از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۴۶ مؤسسه دارای مجوز فعالیت از سازمان تبلیغات هستند که در شورای توسعه برنامه‌های قرآنی برنامه‌ها را برای اجرا به آن‌ها واگذار می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: این مؤسسات غیرانتفاعی هستند و در دولت‌های قبل حمایت‌هایی جهت خرید تجهیزات و رهن مکان به آن‌ها شده و امسال نیز حمایت از طرح‌های قرآنی را داریم.

وی افزود: اگر انتقادی به مدیری شود باید پاسخگو باشد؛ اما برخی از گفته‌ها جنبه حقیقی دارد که دیگر نمی‌توانیم دخالت کنیم.

احمدی با تاکید بر اینکه احمدی تأکید کرد: همه مشکلات ما با حضور یک خانه مطبوعات محکم حل می‌شود، اظهار کرد: وجود یک تشکل منسجم، پویا‌ و تأثیرگذار خواسته ما و شماست، اما همچنان جای خالی خانه مطبوعات وجود دارد.

وی ادامه داد: این وضعیت مطابق خواسته ما نبوده و نخواهد بود، خانه مطبوعات تشکل غیردولتی بوده و وظیفه ما نظارتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: آگهی‌هایی که ادارات تخطی می‌کنند و قانون میم الف را رعایت نمی‌کنند، مدیرکل آن دستگاه را به بازرسی استانداری معرفی کردیم و از طرف نهادهای نظارتی و قانونی آنقدر پافشاری می‌کنیم که قانون رعایت شود.

وی افزود: اگر مدیران فراقانونی عمل کنند معرفی عمومی می‌شوند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - منصور احمدی - نشست خبری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم