اپلیکیشن «خرم‌‌آباد من» برای مسافران نوروزی

کد خبر: 
۶۰۰۳
شهردار خرم‌‌آباد؛

اپلیکیشن «خرم‌‌آباد من» برای مسافران نوروزی

اپلیکیشن «خرم‌‌آباد من» برای مسافران نوروزی

شهردار خرم‌‌آباد با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن «خرم‌‌آباد من»، گفت: علاوه بر راهنمای گردشگری، معرفی جاذبه‌ها و هتل‌های خرم‌‌آباد در اپلیکیشن «خرم‌‌آباد من»، موضوع مدیریت پسماند هم در آن تعریف شده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «داریوش بارانی بیرانوند» با اشاره به اینکه مدیریت پسماند هم به صورت تفکیک از مبدا و هم به صورت پردازش در مقصد تا پایان سال عملیاتی خواهد شد، اظهار کرد: تفکیک زباله از مبدا و پردازش در مقصد با برون سپاری و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پردازش در مقصد قبل از شروع سال جدید به طور کامل وارد فاز عملیاتی و اجرایی می‌شود، گفت: اما تفکیک از مبدا با توجه به لزوم انجام اقدامات فرهنگی و آموزش شهروندی در سطح مدارس، صدا و سیما و تبلیغات شهری به عنوان بخشی از تعهد قرار داد است که با تاخیر ۵ تا ۶ ماهه انجام می‌شود.

شهردار خرم‌‌آباد تاکید کرد: ، پیمانکار پروژه تفکیک از مبدا نیاز به کار اساسی در حوزه فرهنگ سازی و آموزش شهروندی دارد، بنابراین ممکن است کار به کندی پیش برود.

بارانی بیرانوند با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن خرم‌‌آباد من، توضیح داد: علاوه بر راهنمای گردشگری، معرفی جاذبه‌ها و هتل‌های خرم‌‌آباد در اپلیکیشن خرم‌‌آباد من موضوع مدیریت پسماند هم در آن تعریف شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه سایت پردازش نیاز به نوسازی و بازسازی دارد، گفت: وضعیت نامطلوب سایت دفن زباله باعث شد که سال گذشته ستاد بحران در فرمانداری تشکیل شود، ما هم کمتر از یکسال گذشته با توجه به دغدغه و نگرانی دوستداران زیست محیطی ورود جدی داشتیم.

به گفته شهردار خرم‌‌آباد سایت دفن زباله شهرداری خرم‌‌آباد در حال حاضر یک سایت کاملا ایمن است، امسال مراسم نهال کاری و کاشت درخت در سایت توسط سازمان‌ها انجام شد.

بارانی بیرانوند گفت: ما به دنبال این هستیم که سایت دفن زباله نه تنها خطری نداشته باشد، بلکه در حوزه زیست محیطی بتواند ظرفیت کنترل شیرابه زباله‌ها را هم داشته باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به شکایت اهالی سایت دفن زباله در خصوص آتش سوزی، وجود حیوانات موذی و موارد دیگر شهرداری به دنبال این است که با نهال کاری سایت را به سایت نمونه تبدیل کند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
خرم آباد من - شهردار خرم آباد - مسافران نوروزی - داریوش بارانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم