اهدای جهیزیه به ۲۰ هزار زوج نیازمند

کد خبر: 
۵۵۲۳
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی ؛

اهدای جهیزیه به ۲۰ هزار زوج نیازمند

اهدای جهیزیه به 20 هزار زوج نیازمند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه از توزیع ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبر زرک سردار سید ضیاالدین حزنی امروز دوشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نیازمندان لرستان، اظهار داشت: در سخنانی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته قرار است که ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه توزیع شود، اظهار داشت: رویکرد ما در این حوزه بحث ازدواج آسان و جلوگیری از طلاق است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری در کشور، گفت: تشکیل خانواده به طور حتم منجر به رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی در کشور می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با تأکید بر اینکه سپاه لرستان تا امروز چهارهزار و ۶۸ سری جهیزیه در بین نیازمندان توزیع کرده است، گفت: این اقدام با همکاری کمیته امداد و در ادامه با همکاری بهزیستی استمرار خواهد داشت.

سردار حزنی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای حمایت از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست در کنار سایر اقشار نیازمند، عنوان کرد: با ازدواج آسان، خوشحالی را در سطح کشور ایجاد کنیم.

وی با تقدیر از کمیته امداد در راستای همکاری با سپاه در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد امسال بخش عظیمی از مشکل تأمین کولرگازی مناطق گرم کشور را حل کردیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
سردار سید ضیاالدین حزنی - معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد - محرومیت زدایی - کمیته امداد - بهزیستی - اهدای جهیزیه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم