اهدای جهیزیه به نوعروسان لرستانی

کد خبر: 
۶۱۳۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان:

اهدای جهیزیه به نوعروسان لرستانی

اهدای جهیزیه به نوعروسان لرستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از اهدای ۳۳۸۳ سری جهیزیه بین نوعروسان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «جلال شیخ‌پور» با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان لرستان، اظهار داشت: ۳۳۸۳ سری جهیزیه با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰۴میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون بین مددجویان این استان توزیع شده‌است.

وی با بیان یکی از اهداف کمیته امداد ترویج ازدواج آسان است، افزود: اقلام اهداشده به نوعروسان لرستان شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباس‌شویی، تلویزیون و جاروبرقی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان عنوان کرد: حمایت از جوانان و تشکیل خانواده با هدف افزایش ازدواج‌‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده است.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در دهۀ فجر بیان کرد: ۲۰۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ‌ بر ۷میلیار تومان تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بین نوعروسان نیازمند این استان اهدا می‌شود.

شیخ‌پور با بیان اینکه ۱۰۵هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد لرستان هستند، گفت: حدود ۲۳۴ هزار نفر در این استان از خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ابراز کرد: افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی، افتتاح مسکن مددجویی، توزیع سبدهای معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و توزیع جهیزیه بین نوعروسان از خدمات این نهاد در دهۀ فجر است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جهیزیه نوعروسان - کمیته امداد لرستان - جلال شیخ‌پور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم