انهدام باند خانوادگی سرقت وسایل نقلیه در خرم‌آباد

کد خبر: 
۴۷۴۲
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

انهدام باند خانوادگی سرقت وسایل نقلیه در خرم‌آباد

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام یک باند حرفه‌ای و سابقه‌دار خانوادگی سرقت وسایل نقلیه و كشف ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در «خرم‌آباد» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سردار «یحیی الهی» در این باره بیان داشت: در پی چندین فقره سرقت وسایل نقلیه در لرستان و دیگر استان‌های کشور، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت آگاهي لرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با كارهاي اطلاعاتي و پلیسی و با رصد سارقان سابقه‌دار ۴ نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای که بصورت خانوادگی اقدام به سرقت وسایل نقلیه می‌کردند را در شهرستان «خرم‌آباد« شناسايي و دستگير كردند.
 
فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرم خود با همکاری یک مالخر اعتراف و با دستگیری همدست‌شان، ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس اذعان کردند با استفاده از دستگاه‌های لیزر با تغییر شماره، سند نمره و تغییر و تعویض ارکان وسایل خودروهای سرقتی با خودرو های فرسوده، با این ترفند اقدام به سرقت می‌کردند.

سردار «الهی» در پایان ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد وسایل نقلیه خود را با تجهیزات ایمنی مجهز و سعی نمایند از پارگینک های عمومی استفاد کنند.

خبر: رضا ملکی

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی انتظامی لرستان - یحیی الهی - سرقت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم