انقلاب به افراد متخصص باتقوا احتیاج دارد

کد خبر: 
۴۶۳۰
شهید یدالله شاکرمی:

انقلاب به افراد متخصص باتقوا احتیاج دارد

شهید یدالله شاکرمی

شهید یدالله شاکرمی در وصیت‌نامه خود آورده است: این انقلاب، به افراد متخصص باتقوا احتیاج دارد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ شهید یدالله شاکرمی، در یکم مهرماه ۱۳۴۵ در شهرستان معمولان به دنیا آمد و در دوم آذر ماه ۱۳۶۶، در عملیات نصر ۸ در منطقه ماووت عراق، با اصابت ترکش خمپاره به سینه به درجه رفیع شهادت، نائل آمد.

فرازهایی از وصیت نامه‌ی شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادران و خواهران و عزیزان انقلاب، می‌خواهم که چند کلمه‌ای به عنوان تذکر و راهنمایی، خدمت شما عرض نمایم، امیدوارم که این گفته‌های مرا حفظ کرده و به آنها عمل نمایید. شما همگی می‌دانید که این جنگ، جنگ بین اسلام و کفر است و همچنان‌که از آیات و احادیث آمده است، هر زمان که اسلام و قرآن، مورد هجوم بیگانگان قرار گیرد، وظیفه شرعی هر فرد مسلمان است که برای حفظ اسلام، تا آخرین حد توانش تلاش نماید، لذا من بنا به مسئولیتی که به گردن داشتم، این وظیفه را در خود، احساس کردم که در این عمل خیر شرکت کنم و رهسپار جبهه گردیدم. من بنا به فرمان امام عزیزمان که گفت: «جوان‌ها بیشتر به جبهه بروند و جوانانی که در جبهه هستند خسته نشوند» و به خاطر لبیک گفتن به ندای امام عزیزمان، این مسئولیت را در خودم احساس کردم و به جبه‌های نور علیه ظلمت رهسپار شدم.

برادران و خواهران و عزیزان انقلاب از شما میخواهم همانطور که تا بحال پشتیبان انقلاب بودید، حالا هم باشید چون که این انقلاب، با پشتیبانی شما مردم مستضعف استوار و پابرجا است و سعی کنید که در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی، نهایت کوشش خودتان را بکنید. سعی کنید که این منافقین کوردل  را بشناسید و جلوی فعالیت و رخنة این سیاه روزان را بگیرید چون که یکی از مهمترین چیزهایی که باعث حفظ و تداوم انقلاب اسلامی می‌شود، وحدت است و زمانی که این وحدت، با رخنه گروهک‌ها و منافقین از بین برود، دیگر چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند و همانطور که خداوند باریتعالی می‌فرماید «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا»، باید برای حفظ و صدور انقلاب، از یکتا معبود عالمیان، کمک بخواهیم و از تفرقه و جدایی بپرهیزیم. 

و عزیزان انقلاب، یک چیزی که به شما بگویم، این است که، هیچوقت دعا را فراموش نکنید چون که این دعاهاست که موجب پیروزی ما شده‌اند و این عمل، عیناً ثابت شده است و سعی کنید که در دعاهای کمیل و توسل و... شرکت کنید و سعی کنید که نماز خود را در مسجد بخوانید و بیشتر به مسجد بروید و در مسجد، نماز را به جماعت بخوانید، چون که نماز جماعت، هم از نظر معنوی و هم از نظر سیاسی خیلی مهم است و برادران و خواهران سعی کنید که همیشه، امر به معروف و نهی از منکر کنید و زبانتان را از گفتن سخن‌های زشت، باز دارید و در راه خدا، جهاد کنید، جهادی که شایسته پرودگار باشد و در راه خدا، از سرزنش کنندگان، باک نداشته باشید و برای حق، در هر کجا که باشد و با هر سخنی که باشد، باید اقدام کنید و طرفداری نمایید. 

و وصیتی هم به دانش‌آموزان عزیز دارم و آن این است که ای عزیزان انقلاب و ای امیدان انقلاب، این انقلاب و این نظام جمهوری اسلامی را حفظ نمایید و برای صدور انقلاب، نهایت کوشش خودتان را بکنید و کسانی که توانایی رزمی دارید به جبهه بیایید و به اسلام، خدمت نمایید و کسانی که نمی‌توانند، در سنگر مدارس، با دشمنان داخلی، مبارزه نمایند و سعی کنید که درس‌های خودتان را خوب بخوانید و افراد باتجربه و باتخصص گردید، چون که این انقلاب، به افراد متخصص ولی باتقوا احتیاج دارد و این انقلاب، اهمیتی به مدرک گرایی نمی‌دهد، امیدورام که در زندگی و کارتان، موفق باشید. 

و در اینجا، از اقوام و خویشان و آشنایان و دوستانم می خواهم که مرا حلال کنند و اگر من به آنها بدی کردم، مرا ببخشند و از مادرم می‌خواهم که زیاد برای من ناراحت نباشد چون که من به راهی رفته‌ام که راه حسین بوده است و مادر، باید خوشحال باشی که لااقل، یک فرزند تقدیم اسلام کردی و مادر، من از تو می‌خواهم که مرا ببخشی و مرا حلال کنی و از برادران و خواهرانم می‌خواهم که مرا حلال کنند. 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
عملیات نصر - شهدای لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم