انعکاس اقدامات دولت زمینه حضور حداکثری در انتخابات است

کد خبر: 
۵۷۲۰
استاندار لرستان:

انعکاس اقدامات دولت زمینه حضور حداکثری در انتخابات است

انعکاس اقدامات دولت زمینه حضور حداکثری در انتخابات است

استاندار لرستان گفت: انعکاس اقدامات و دستاوردهای دولت زمینه ساز مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه امسال است.

 به گزارش پایگاه خبری زرک، فرهاد زیویار در چهارمین جلسه ی استانی جهاد تبیین با اشاره به مقوله انتخابات به عنوان اصلی‌ترین مبحث انقلاب اسلامی، افزود: تشریح دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مهم ترین نقاط قوت مقوله جهاد تبیین برای افزایش مشارکت در انتخابات است که باید این امر مهم در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

استاندار لرستان بر تشکیل و برگزاری جلسات جهاد تبیین به صورت متناظر در همه دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: باید تشریح عملکردهای مهم دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات در این جلسات در دستور کار قرار گیرد. 

استاندار لرستان گفت: در جلسه استانی جهاد تبیین باید راهبردهای کلان برای روزهای باقیمانده تا شروع انتخابات تعیین شده و اجرای این راهبردها در همه دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

زیویار همچنین به تأثیر مهم اقدام همراه با اعتقاد اشاره کرد و افزود: تاریخ ایران اسلامی نشان داده است که هر زمان اقدامات ما همراه با اعتقاد بوده تأثیرات و اثربخشی آن چند برابر بوده است.

وی گفت: مقوله جهاد تبیین باید همراه با اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا باشد که در این صورت نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها حضور داشتند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
استاندار لرستان - انتخابات لرستان - فرهاد زیویار - دستگاه های اجرایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم