انسداد راه ارتباطی ۶ روستا در لرستان بر اثر بارندگی

کد خبر: 
۶۴۶۳
مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد؛

انسداد راه ارتباطی ۶ روستا در لرستان بر اثر بارندگی

انسداد راه ارتباطی ۶ روستا در لرستان بر اثر بارندگی

سامانه بارشی راه ارتباطی ۶ روستا را در لرستان مسدود کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان و بالا‌آمدن حجم آب رودخانه‌ها راه ارتباطی ۶روستا را مسدود کرد.

مهدی پازوکی با بیان اینکه سامانه بارشی تا بامداد چهارشنبه ادامه داشت، اظهار کرد: در شهرستان‌های الیگودرز، پلدختر و معمولان به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها راه ارتباطی ۶ روستا مسدود شده است.

وی افزود: از این تعداد ۳روستا به دلیل آب شستگی جاده‌ها مسدود شده که بلافاصله نیروهای عملیاتی راهداری به‌منظور بازگشایی محورهای مواصلاتی در منطقه مستقر شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تردد در محور گله‌بادوش را به دلیل کولاک برف صرفا با زنجیر چرخ امکان‌پذیر اعلام و عنوان کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران کوهدشت به جهت ریزشی بودن منطقه مسیر پای آستان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ خانوار از اهالی روستای کمپ گنجعلی درب گنبد کوهدشت و ۲ خانوار از ساکنان روستای سرنجه و زیرانبار پلدختر به دلیل رانشی بودن به مکان‌های امن انتقال داده شدند.

پازوکی خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌های استان، حجم بالای بارندگی باعث آبگرفتگی معابر و لغزنده شدن سطح جاده‌ها شد که به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی با تاکید استاندار محترم در ستاد مدیریت بحران، تمامی عوامل امدادی و عملیاتی ۱۰۰درصد آماده ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی هستند.

وی بیان کرد: ستاد مدیریت بحران استان از هم‌وطنان عزیز درخواست دارد جهت ترددهای ایمن در محورهای مواصلاتی و گردشگری تا پایان فعالیت سامانه بارشی به هشدارهای اداره کل هواشناسی توجه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در پایان از صدا و سیما و فعالان رسانه‌ای به جهت اطلاع‌رسانی سریع و صادقانه بخاطر هشدار‌های لازم در اثنای ورود این سامانه بارشی قوی به مردم تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
بارندگی - راه های روستایی - ستاد بحران لرستان - پازوکی - راهداری - الیگودرز - پلدختر - معمولان - مدیریت بحران - کوهدشت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم