انتصاب مدیرکل کمیته امداد لرستان

کد خبر: 
۳۴۵۵
با حکم رئیس کمیته امداد کشور؛

انتصاب مدیرکل کمیته امداد لرستان

تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد لرستان

با حکم مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، «جلال شیخ‌پور» به‌عنوان مدیرکل کمیته امداد لرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ با حضور جعفر صباغیان مدیرکل امور حقوقی و امور مجلس، میرزایی، مشاور رئیس و مدیرکل نظارت و بازرسی کمیته امداد، ثمینی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان آیین تکریم محمدی فارسانی و معارفه جلال شیخ‌پور برگزار شد.

در این مراسم صباغیان مدیرکل امور حقوقی و امور مجلس، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر نگاه بشردوستانه یک نگاه تقرب الهی هم هست که برجستگی کار امداد را مشخص می‌کند.

وی به تعامل نمایندگان به کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با تعامل و نگاه خوب نمایندگان به امداد، امسال در حوزه‌های مختلف افزایش اعتبار صورت گرفته که در تبصره ۱۶ حوزه اشتغال ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌یافته است.

صباغیان افزود: یکی از مشکلات حوزه اشتغال بحث ضمانت است که مددجویانی که توان معرفی ضامن را نداشته باشند کمیته امداد به نسب توان خود ضمانت آن‌ها بر عهده بگیرد.

وی همچنین توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات و حفظ کرامت انسانی را یکی از برنامه‌های این نهاد دانست و گفت: ما باید به سمت امداد الکترونیک حرکت کنیم که حضور فیزیکی مددجویان در ادارات به کمترین حد خود برسد.

در ادامه این جلسه جلال شیخ پور، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان خدمت به مردم و محرومان اشاره کرد و گفت: همه ما، همکاران، خیران و مردم باید در خدمت‌رسانی به نیازمندان نقش‌آفرینی نماییم و همه باید در این کار خیر و بزرگ حضورداشته باشیم.

وی خدمت به محرومان و نیازمندان را یک افتخار، عبادت و هدفی والا دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همفکری همه همکاران این هدف بزرگ که خدمت به نیازمندان است را به سرانجام برسانیم.

گفتنی است؛ شیخ‌پور اهل کرمانشاه است و پیش از این دستیار مدیرکل نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات کمیته امداد کشور بوده و در پست‌های معاون مدیرکل آموزش و خودکفایی کمیته امداد کشور و معاون خودکفایی و اشتغال استان تهران خدمت کرده است.

پیش از این جاسم محمدی‌فارسانی از دی‌ماه ۹۴ تا کنون مدیرکل کمیته امداد لرستان بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - اداره کل کمیته امداد لرستان - جلال شیخ پور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم