انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن موسیقی لرستان

کد خبر: 
۵۶۴۳
با حضور مدیرکل ارشاد استان صورت گرفت؛

انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن موسیقی لرستان

انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن موسیقی لرستان

طی نخستین نشست مجمع‌عمومی انجمن موسیقی لرستان، اعضای هیأت مدیره آن انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، نخستین نشست مجمع‌عمومی انجمن موسیقی لرستان طی برگزاری انتخابات، اعضای هیأت مدیره این انجمن تعیین شدند.

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور پیش‌کسوتان و هنرمندان پویا و اخلاق‌مدار به‌عنوان اعضای مجمع انجمن موسیقی، اظهار داشت: بدون شک هم فکری و همدلی اعضای این مجمع به‌واسطه بهره‌مندی از تجارب بزرگان و انرژی جوانان می‌تواند اتفاقات خوبی را برای موسیقی لرستان رقم بزند.

وی عنوان کرد: در این راستا بنده و همکارانم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تمام‌قد آماده همکاری و حمایت از بهبود شرایط موجود موسیقی لرستان هستیم.

تغییر وضعیت انجمن موسیقی به مؤسسه چندمنظوره فرهنگی هنری

معاون هنری و امور سینمایی ارشاد استان نیز، اظهار داشت: تغییر وضعیت انجمن به مؤسسه چندمنظوره فرهنگی هنری از جمله تدابیری است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باهدف کمک به توسعه و اعتلای هنر اصیل ایران اسلامی، حمایت از هنرمندان عرصه موسیقی، کوشش در راستای وضعیت بهبود تولیدات موسیقی و توجه به ظرفیت غنی استان‌ها در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته است.

«رضا نیازی» با بیان اینکه انجمن موسیقی لرستان طی سالیان متمادی از فعال‌ترین انجمن‌های مستقر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد است اظهار داشت: اکثریت‌ قریب‌به‌اتفاق هنرمندان لرستانی از فرزندان پرورش‌یافته در انجمن موسیقی لرستان هستند و این یعنی یکی از رسالت‌های مهم انجمن تعریف خط‌مشی مناسب برای هنرمندان فردای موسیقی لرستان است.

بنابراین گزارش، در این نشست و پس از معرفی نامزدهای هیأت مدیره، رأی‌گیری انجام و اعضای هیأت مدیره به ترتیب «محمد میرزا وندی»، «شمس هنامی»، «بهرام سرلک»، «مجتبی با عزم»، «مهران غضنفری» و اعضای علی‌البدل «حامد کریمی» و «اصغر پیریان» موفق شدند اعتماد مجمع‌عمومی انجمن موسیقی لرستان را جلب کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انجمن موسیقی لرستان - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - اعظم روانشاد - انتخابات

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم