انتخابات باید در تراز دولت انقلابی برگزار شود

کد خبر: 
۶۰۲۰
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

انتخابات باید در تراز دولت انقلابی برگزار شود

انتخابات باید در تراز دولت انقلابی برگزار شود

نماینده ولز فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد دو قطبی در جامعه هستند، افزود: باید مراقب باشیم انتخابات در تراز دولت انقلابی برگزار شود.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دولت مردمی داوطلبی ندارد و فقط برگزارکننده انتخابات است و حضور مدیران در این عرصه نباید بی طرفی را خدشه دار کند؛ انتخابات جشن انقلاب اسلامی است و باید در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد دو قطبی در جامعه هستند، افزود: باید مراقب باشیم انتخابات در تراز دولت انقلابی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: امنیت کشور ما درونی است و این امنیت با حضور پرشور مردم حاصل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه معارف اسلامی، علوی و نبوی باید با برنامه‌ریزی لازم در جامعه به ویژه برای نسل جوان تثبیت و گسترش یابد، اظهارداشت: اجلاس سراسری نماز در لرستان برگزار می‌شود که انتظار بر این است در این اجلاس جامعه دانش‌آموزی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: دانش آموزان آثار خود را برای شرکت در این اجلاس سراسری ارسال کنند تا افراد برتر شناسایی و معرفی شوند. 

استاندار لرستان هم در این جلسه گفت: راهبرد دولت سیزدهم برگزاری انتخابات پرشور و سالم است و این مهم در اولویت کاری مسئولان استان قراردارد.

فرهاد زیویار با بیان اینکه بخش عمده‌ای از انتخابات با تلاش همکاران آموزش و پرورش انجام می‌شود، افزود: مولفه‌های اساسی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت باید مد نظر قرار گرفته و در این مسیر به کار گرفته شوند.

وی تاکید کرد: گزارش‌های مردمی در این خصوص بسیار سریع بررسی و رسیدگی می‌شوند.

استاندار گفت: برگزاری کارگروه عمرانی از ملزومات برگزاری شورای آموزش و پرورش است که مدیران و شهرداران باید در این کارگروه حضور داشته باشند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات - نماینده ولی فقیه در لرستان - حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم