انتخابات الکترونیکی شوراها در ۳ شهرستان لرستان

کد خبر: 
۳۸۵۲
استاندار:

انتخابات الکترونیکی شوراها در ۳ شهرستان لرستان

انتخابات الکترونیکی شوراها در ۳ شهرستان لرستان

استاندار لرستان با اشاره به اینکه انتخابات شوراها در خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت الکترونیکی خواهد بود؛ از افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای انتخابات ۱۴۰۰ در لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید موسی خادمی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس هماهنگی ستاد انتخابات لرستان اعلام کرد: امروز جلسه هماهنگی بین همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات، شامل هیات‌های اجرایی، نظارت و هیات نظارت مجلس با حضور همه فرمانداران و بخشداران و برخی از اعضای شورای تأمین استان که در انتخابات دخالت دارند برگزار شد.

وی، اضافه کرد: در این جلسه موارد بسیار مهمی مطرح شد و می‌توانیم بگوییم که استان لرستان آماده برگزاری یک انتخابات سالم بوده و به این منظور همه شرایط لازم فراهم شده است.

استاندار لرستان گفت: در این جلسه موضوع بی طرفی برگزار کنندگان انتخابات در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری مورد تاکید قرار گرفت، همچنین عدم استفاده از امکانات دولتی و بیت المال در هر بخش به نفع یا علیه هر شخص ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم انجام خواهد پذیرفت.

خادمی بر لزوم هماهنگی بیشتر بین اعضای هیات‌های مختلف، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به کرونا و رعایت دستورالعمل‌های تبلیغاتی تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جای تبلیغات حضوری از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی به موضوع افزایش تعداد صندوق‌های اخذ رأی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم عدم تشکیل تجمعات انسانی تا جایی که ممکن است باید تعداد شعب را افزایش داد که بر همین اساس مقرر شد تعداد شعب حدود ۱۵ درصد نسبت به قبل افزایش پیدا کند که فرمانداران موظف شدند این مهم را انجام دهند تا مردم بتوانند راحت‌تر در انتخابات شرکت کنند.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در سطح استان گفت: خوشبختانه سه شهرستان خرم آباد، بروجرد و کوهدشت به صورت الکترونیک انتخابات را برگزار خواهند کرد و احتمال دارد شهرستان پلدختر نیز با پیگیری به این آمار اضافه شود که در این صورت در چهار شهرستان استان انتخابات شوراها به صورت الکترونیک برگزار می‌شود که این موضوع کمک شایانی در سرعت رأی‌گیری، شمارش و اعلام نتایج خواهد داشت.

خادمی تصریح کرد: آنچه که برای برگزاری یک انتخابات سالم لازم است در استان لرستان شکل گرفته و امیدواریم هیچ حادثه‌ای پیش نیاید و انتخابات طبق روال معمول و با کیفیت لازم برگزار شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - انتخابات ۱۴۰۰ - استانداری لرستان - سید موسی خادمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم