انتخابات؛ راه نجات کشور از چالش‌ها

کد خبر: 
۷۰۰۱
جانشین فرمانده سپاه استان مطرح کرد؛

انتخابات؛ راه نجات کشور از چالش‌ها

سردار محمد علیپور جانشین فرمانده سپاه لرستان

جانشین فرمانده سپاه لرستان از انتخابات به عنوان راه نجات کشور از چالش‌ها یاد کرد و گفت: مشارکت بالاتر پشتوانه‌ای مهم برای رئیس جمهور آینده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سردار «محمد علیپور» روز دوشنبه در همایش تبیین اقشار تخصصی بسیج استان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری که در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد سخن می گفت، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در دنیا قوی باشیم باید یک رئیس جمهور ولایی در تراز انقلاب انتخاب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون غرب گراها هیچ کاری در راستای منافع انقلاب انجام ندادند، افزود: اما در گفتمان انقلاب اسلامی هر رئیس جمهوری را که مردم انتخاب کنند در کنار آنان خواهیم ماند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان افزود: رهبر معظم انقلاب معتقدند انتخابات مظهر خودباوری، مردم باوری و خداباوری است و کشور را از چالش‌ها نجات می‌دهد.

«علی‌پور» ولایت مداری و اعتقاد باوری و قلبی به ولی فقیه را از ویژگی‌های یک کاندید اصلح برشمرد و افزود: رئیس جمهور منتخب باید در عمل تابع ولایت بوده و قدرت کنترل مسائل کشور را داشته باشد.

وی بیان کرد: از هیچ نامزدی حمایت نخواهیم کرد و سخنی نخواهیم گفت و مشارکت، سلامت و امنیت شعار انتخاباتی ماست و نمی‌خواهیم پس از آن اعتراضاتی به وجود آید.

جانشین فرمانده سپاه لرستان یادآور شد: اولین ویژگی رئیس جمهور، ولایتمداری است و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بحث انتخابات از دو بعد مهم مشارکت مردمی گسترده و انتخاب یک فرد انقلابی و شایسته مطرح است؛ مشارکت بالاتر پشتوانه‌ای مهم برای رئیس جمهور آینده خواهد بود.

«علی‌پور» اظهار کرد: تمامی احزاب، جریان‌ها، گروهها و افرادی که دل در گرو پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند باید برای دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

پایان پیام/

برچسب‌ها: 
جهاد تبیین انتخابات - سپاه لرستان - محمد علی پور - انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم