امکان ایجاد ظرفیت‌های جدید در لرستان فراهم است

کد خبر: 
۴۴۴۴
وحیدی در بدو ورود به خرم‌آباد؛

امکان ایجاد ظرفیت‌های جدید در لرستان فراهم است

احمد وحیدی وزیر کشور

وزیر کشور با اشاره به اینکه امکان ایجاد ظرفیت‌های جدید در لرستان فراهم است، از اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «احمد وحیدی» صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به خرم‌آباد برای ایجاد توسعه پایدار و نیز اجرای طرح‌های اشتغالزا در لرستان قول مساعد داد.

وحیدی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه فراوان در لرستان و کارهای خوبی که استاندار قبلی انجام داده و با نگاه جدید و انتصاب مدیران جدید امکان ایجاد ظرفیت‌های جدید در لرستان فراهم است.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های گسترده لرستان در بخش‌های کشاورزی و دامپروری، گفت: باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و ایجاد بسترهای اشتغال، بیکاری در استان را کاهش داد.

وزیر کشور از اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها در کشور و بررسی آن در جلسه آینده ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و افزود: با کامل شدن واکسیناسیون اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد که با اجرای آن کار برای مردم آسان شده و بسیاری از محدودیت‌های کنونی برداشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ابتدا به صورت پایلوت و سپس به شکل عمومی اجرا می‌شود.

بنابراین گزارش، صبح امروز دوشنبه «احمد وحیدی» وزیر کشور وارد فرودگاه خرم آباد شد و مورد استقبال مسئولان لرستان قرار گرفت.

وزیر کشور به منظور تودیع و معارفه استاندار لرستان به این استان سفر کرده است.

بر اساس این گزارش، امروز جلسه تودیع «سید موسی خادمی» استاندار سابق لرستان و معارفه «فرهاد زیویار» استاندار جدید لرستان در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
احمد وحیدی - وزیر کشور - اشتغال - لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم