امکان انتقال کرونا انگلیسی از خوزستان به لرستان

کد خبر: 
۳۲۷۰
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان هشدار داد؛

امکان انتقال کرونا انگلیسی از خوزستان به لرستان

علی سیف مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان با اشاره به امکان بسیار زیاد انتقال کرونا انگلیسی از خوزستان به لرستان، اعلام کرد: مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران همزمان از دو ماسک استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی سیف شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها در سخنانی، اظهار داشت: متأسفانه ویروس جهش یافته جدید موسوم به کرونای انگلیسی در برخی از استان‌های کشور و به ویژه استان همجوار ما خوزستان، به طور روز افزونی در حال شیوع و گسترش است، به نحوی که ظرف چند روز، وضعیت آن استان از آبی به زرد و در نهایت به قرمز و حالت هشدار تغییر یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به قدرت سرایت و میزان کشندگی بالای ویروس جدید و از طرفی امکان بسیار زیاد انتقال بیماری از سمت استان خوزستان، لازم است هم استانی‌های گرامی جهت جلوگیری از ابتلای خود و اطرافیان‌شان به این ویروس دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ویروس جدید بیشتر نوجوانان و جوانان را درگیر می‌کند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان تاکید کرد: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال، تا حد ممکن از حضور و تردد در معابر و مکان‌های عمومی و همچنین شرکت در اجتماعات شادی و عزا و دور همی‌ها به طور جدی خودداری شود.

سیف ادامه داد: مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران حتی الامکان همزمان از دو ماسک استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه ویروس جدید بیشتر نوجوانان و جوانان را درگیر می‌کند افزود: مردم تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان بیان داشت: برای حفظ سلامت و جلوگیری از ابتلای مردم، اجرای همه دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت بیشتر مورد تاکید است و انتظار می‌رود این امر مهم توسط همه رعایت شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - کرونا - پدافند غیرعامل

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم