الگوگیری از مخابرات لرستان در سایر استان‌ها

کد خبر: 
۴۰۶۴
در دیدار مدیر مخابرات لرستان با فرماندار دلفان مطرح شد؛

الگوگیری از مخابرات لرستان در سایر استان‌ها

الگوگیری از مخابرات لرستان در سایر استان‌ها

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: سایر استان‌ها از برنامه‌ها و روش‌های این شرکت الگو گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «نبی‌الله شمسی‌فر» در دیدار با فرماندار دلفان، اهداف و برنامه‌های شرکت مخابرات منطقه لرستان در سطح این شهرستان را تشریح و مسائل و مشکلات ارتباطی شهرستان دلفان را بررسی کرد.

وی گفت: مخابرات لرستان توانسته است از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با برنامه ریزی‌ها و تدابیر لازم بسیاری از مشکلات را رفع کرده به طوری که روش و برنامه‌های لرستان نیز در سایر استان‌ها اجرایی شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: در زمان کرونا، ظرفیت اینترنت استان را ۲ تا ۲.۵ برابر افزایش داده‌ایم و هیچ‌گونه کسری ومشکلی وجود ندارد.

شمسی‌فر بیان کرد: ما در شرکت مخابرات در دو بخش تکلیف داریم؛ در حوزه‌های شهری مکلف به پوشش‌دهی اینترنت هستیم، اما در روستاها تعیین کننده این تعهد؛ وزارت ارتباطات است و وزارت ارتباطات فقط اپراتور همراه اول نیست بلکه اپراتور ایرانسل، رایتل، های‌وب و ... را نیز تحت پوشش دارد.

وی اضافه کرد: وزارت ارتباطات به عنوان حاکمیت ICT تعیین تکلیف می‌کند که کدام اپراتور، کدام منطقه را تحت پوشش اینترنت قرار دهد. و برای صرفه جویی در هزینه‌ها و تجهیزات هر کدام از اپراتورها که مکلف به پوشش اینترنت شوند سایر اپراتورها نمی‌توانند خدمات‌دهی در آن مناطق داشته باشند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به موضوع سرقت کابل و سیم‌های مخابراتی در روستاها و شهرهای استان، گفت: این مشکل در تمامی شهرها و روستاهای استان وجود دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا نارضایتی نسبت به استفاده از اینترنت مخابرات استان وجود داشته باشد همچنین دهیاری‌ها و روستایی که در حفاری جهت زمینی کردن کابل‌ها بتوانند ما را یاری دهند و معارض نداشته باشیم ما کابل و تجهیزات را تامین و ارتباطات آنها را مجددا برقرار می‌کنیم.

شمسی‌فر با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان دلفان گفت: اتصال ۱۸ مرکز بهداشتی و درمانی به شبکه اینترنت، ایجاد چند سایت تلفن همراه، حذف مرکز مخابراتی و نصب کافوهای نوری در سطح شهرستان، فیبر نوری مسیر نورآباد به هفت چشمه و همچنین اخذ مجوز اجرای فیبر نوری مسیر نورآباد به سرکشتی از مهم‌ترین پروژه‌های مخابراتی انجام شده و در دست اقدام در این شهرستان است.

قدردانی فرماندار دلفان از خدمات مخابرات در این شهرستان

«نورالدین درمنان» فرماندار دلفان نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌های مخابرات بخصوص در دوران شیوع بیماری کرونا، پیشنهادات خود را در زمینه مسائل مخابراتی از جمله آنتن‌دهی دکل‌های مخابراطی در روستاهای مناطق کوهستانی و برخی از نقاط شهری با مدیر مخابرات منطقه لرستان در میان گذاشت و خواستار تسریع در پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان شد.

خبر: علی نجاتی /

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت مخابرات لرستان - فرمانداری دلفان - نبی اله شمسی فر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم