اقتصاد و دارایی، دستگاهی متشکل از ارکان همگون

کد خبر: 
۶۴۶۲
استاندار لرستان عنوان کرد؛

اقتصاد و دارایی، دستگاهی متشکل از ارکان همگون

اقتصاد و دارایی، دستگاهی متشکل از ارکان همگون و هماهنگ

استاندار لرستان گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی با توجه به ویژگی حساس و تعیین کننده متشکل از ارکان همگون و هماهنگ است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار شامگاه بیست و نهم اسفندماه در دیدار ساعات پایانی سال با پرسنل اداره کل اقتصاد و دارایی لرستان، عنوان کرد: حضور پرسنل پرتلاش در آخرین لحظات سال برای حل و فصل مسائل حوزه‌های مالی و اقتصادی این دستگاه و سایر دستگاه‌های اجرایی نشاندهنده وحدت رویه در بین تمامی ارکان این اداره کل است.

وی اظهار کرد: تشکیلات این دستگاه حاکمیتی بوده که عملکرد آن به صورت ارتباط تنگاتنگ با ذیحسابان سایر دستگاه‌ها نیز نمایان است.

استاندار ضمن قدردانی از زحمات مجموعه اقتصاد و دارایی استان، تصریح کرد: تلاش‌های این مجموعه علاوه بر این که در برنامه‌های تخصصی مربوطه بلکه در همفکری‌ها و مشورت‌های حوزه اقتصادی به سایر دستگاه‌ها خود را نشان می‌دهد.

زیویار به همفکری‌های مدیرکل اقتصاد و دارایی در مسائل کلان اقتصادی استان به سطح اول نظام حاکمیتی استان در استانداری اشاره کرد و گفت: مشاوره‌های به جا و تخصصی مدیر کل اقتصاد و دارایی استان به ما به ویژه در موضوع مولدسازی نقش بسیار موثری در تصمیمات بهتر سطح کلان حاکمیتی در استان دارد.

وی ادامه داد: مدیرکل فعال این دستگاه نمونه‌ای عینی از شخصیت تک تک پرسنل آن دارد.

استاندار عنوان کرد: سال گذشته در برخی از بخش‌های اقتصادی خوب عمل شد و در برخی بخش‌ها هنوز کاستی‌هایی وجود دارد که امیدواریم در سال جدید جبران شوند.

زیویار در این دیدار فرا رسیدن نوروز باستانی را به پرسنل اداره کل اقتصاد و دارایی تبریک گفته و اظهار کرد: انشاالله سال جدید که مقارن با بهار قرآن است، سالی همراه با سلامتی و توفیقات برای همه پرسنل کوشای اداره کل اقتصاد و دارایی باشد.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز حضور داشت.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصاد و دارایی - استاندار لرستان - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم