اقامه نماز عید سعید فطر در لرستان

کد خبر: 
۶۶۱۹
همزمان با حلول ماه شوال:

اقامه نماز عید سعید فطر در لرستان

اقامه نماز عید سعید فطر در لرستان

همزمان با حلول ماه شوال، نماز این عید سعید فطر با حضور گسترده مردم مؤمن و روزه‌دار لرستان در شهرهای مختلف این استان اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک از ایرنا مردم شهرهای مختلف لرستان از نخستین ساعات صبح امروز با حضور در مصلی‌ها، مساجد و خیابان‌های محل برگزاری نماز عید فطر خود را برای برگزاری نماز مهیا کردند.

نمازگزاران لرستانی در این روز با سر دادن ندای '"الله اکبر و لله الحمد الحمدالله علی ما هدانا " به استقبال نماز عید فطر رفتند و یک ماه عبادت خالصانه و روزه‌داری و بندگی خود را به درگاه خداوند شکرگزاری کردند.

در شهر خرم آباد نیز نماز عید فطر در مصلای الغدیر به امامت حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و با حضور پرشور مردم و مسئولان اقامه شد.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته زکات فطریه مردم توسط پایگاه‌های سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل برگزاری نماز در سراسر استان جمع‌آوری شد.

همچنین به گفته مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) امسال تدابیری اندیشیده شده تا مردم بتوانند زکات فطریه و کفاره‌های خود را به نانوایی‌ها تحویل دهند که در این راستا علاوه بر پایگاه‌های ثابت در تمام نانوایی‌های استان، آیکون جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره روی دستگاه کارت‌خوان(پوز) در نظر گرفته شده و از عید فطر به مدت سه روز زکات فطریه و کفاره به حساب کمیته امداد واریز خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقامه نماز فطر - روره داران لرستان - عید فطر - ماه شوال - زکات - فطریه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم