اقامت ۳۰۰ مسافر نوروزی در لرستان

کد خبر: 
۳۴۷۶
مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد:

اقامت ۳۰۰ مسافر نوروزی در لرستان

اقامت 300 مسافر نوروزی در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقامت حدود ۳۰۰ مسافر نوروزی در هتل‌ها و مسافرپذیرهای استان از آغاز سفرهای نوروزی و با رعایت محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید امین قاسمی امروز شنبه با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا مسافرت به تمام شهرستان‌های آبی و زرد بلامانع و مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است اظهار داشت: در استان لرستان ۲ شهرستان دورود و پلدختر نارنجی هستند و نباید مسافران به این ۲ شهر مراجعه کنند.

وی، گفت: در سطح استان لرستان ۲۶ هتل ، ۲ هتل آپارتمان، ۱۱ مهمانپذیر، هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲هزارو۲۸۵ تخت وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۸۰ تخت کف خواب هستند و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

قاسمی به نظارت سختگیرانه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مسافران اشاره کرد و افزود: ورود مسافران به شهرهای بلامانع باید از قبل رزرو شده باشد، زیرا هر مکانی که مسافر از آن استفاده کرده تا ۲۴ ساعت قابل استفاده نیست و حتماً باید نکات بهداشتی در این زمینه رعایت شوند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرهنگی - نوروز - اداره کل میراث فرهنگی لرستان - سید امین قاسمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم