افزایش ۷۴ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

کد خبر: 
۳۵۰۱
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

افزایش ۷۴ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

افزایش 74 درصدی تردد در جاده‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۹ تا ششم فروردین‌ماه امسال ۲ میلیون و ۸۱۷ هزار خودرو در جاده‌های لرستان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ عباس شرفی اظهار داشت: در مدت مشابه تعطیلات نوروز سال گذشته یک میلیون و ۶۱۹ هزار و ۷۶۵ خودرو در ۶۶ محور لرستان که مجهز به تردد شمار آنلاین است، تردد داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اوج تردد در جاده‌های استان بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ عصر بوده است، بیان کرد: بیشترین تردد در محور سه راهی الشتر به خرم‌آباد با ۱۴ هزار و ۹۰۴ خودرو، محور خرم‌آباد به سه راهی الشتر با ۱۴ هزار و ۳۶۷ خودرو و خرم‌آباد به سه راهی چالانچولان با ۱۳ هزار و ۷۲۴ خودرو بوده است.

شرفی افزود: سرعت متوسط در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار ۷۶.۵ کیلومتر بود و بیشترین سهم وسایل نقلیه سنگین مربوط به محور پلدختر به اندیمشک با ۵۲ درصد است.

وی گفت: محور پلدختر به خرم‌آباد با ۹۷.۴ کیلومتر و محور ازنا به شازند با سرعت ۳۴.۶ کیلومتر به ترتیب دارای بیشترین و کمترین سرعت متوسط جاده‌های لرستان بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای با ۶۶ دستگاه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محورهای استان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌ها است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان - عباس شرفی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم