افزایش ۲۱ درصدی مصرف گاز در لرستان

کد خبر: 
۳۵۸۲
مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام کرد؛

افزایش ۲۱ درصدی مصرف گاز در لرستان

کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه پارسال دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز در استان تحویل مصرف کنندگان خانگی، تجاری و صنعتی شده که نشان دهنده رشد مصرفی ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ کرم گودرزی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام این خبر افزود: از این میزان گاز مصرفی، یک میلیارد و دویست میلیون متر مکعب در بخش خانگی و یک میلیارد و صد میلیون متر مکعب در بخش‌های تجاری، صنعتی و نیروگاهی مصرف شده است.

وی ادامه داد: بیشترین افزایش را در بخش صنعتی و نیروگاهی با ۸۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اضافه کرد: دلیل اصلی آن در سرویس قرار گرفتن تاسیسات مهم همانند نیروگاه خرم‌آباد، تاسیسات انتقال نفت و تقویت شهید سیفی (تلمبه خانه آسار) پلدختر و صنایع انرژی‌بر متوسط و کوچک بوده‌اند که نقش بسیار مهمی در اقتصاد مقاومتی و جهش تولید داشته‌اند.

گودرزی به وجود محدودیت‌های اعمال شده برای صنایع در فصل سرد سال و اولویت مصرف با بخش خانگی اشاره و تصریح کرد: با تبلیغات موثر محیطی و رسانه‌ای، فرهنگ سازی و ابلاغ سیاست‌های تشویقی شرکت ملی گاز ایران، بازدید موثر و مستمر از ادارات و سازمان‌های دولتی، همکاری خوب و موثری در زمینه مصرف بهینه گاز انجام شد که نتایج آن کاملا مشهود بود که بر خود لازم می‌دانم از مردم شریف، نجیب و با فرهنگ استان لرستان قدردانی کنم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - شرکت گاز لرستان - کرم گودرزی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم