افزایش میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در لرستان

کد خبر: 
۲۲۴۸
رضایی خبر داد:

افزایش میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در لرستان

افزایش میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از افزایش میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مسعود رضایی در مراسم تکریم و معارفه مدیر بنیاد مسکن الیگودرز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد سخن می‌گفت، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور را ۵۰ درصدعنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وهمکاری سایرادارات ذیربط میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بیش از ۷۶درصد است که انتظارداریم باعملیاتی شدن پروژه‌های مسکن روستایی این رقم به ۸۰درصد افزایش یابد.

رضایی با اشاره به تهیه ۹۹طرح منظومه روستایی درسطح کشور، ۵ طرح منظومه روستایی را سهم لرستان دانست و اضافه کرد: ۷طرح منظومه روستایی در کشوربصورت پایلوت به اجرا خواهد رسید که طرح منظومه روستایی بخش ززوماهرو شهرستان الیگودرز یکی از۷طرح پایلوت کشوری می‌باشد.

وی، طرح توسعه پايدارمنظومه روستايي را كاری فرابخشی برشمرد و تصریح کرد: با مساعدت و هم افزايي دستگاه‌های مختلف اجرايی، طرح منظومه روستایی ززو ماهرو شهرستان الیگودرز بعنوان طرح پایلوت کشوری اجرایی خواهد شد.

علی اصغر صفری‌راد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان الیگودرز نیز بنیادمسکن انقلاب اسلامی را دستگاهی تخصصی در حوزه عمرانی دانست و اظهار داشت: خدمات و زحمات خالصانه این نهاد انقلابی بعنوان یکی از دستگاه‌های خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌درخشد.

در ادامه این مراسم، جمال سپهوند به عنوان مدیر بنیادمسکن شهرستان الیگودرز معرفی و از زحمات نادر رضایی مدیر پیشین این شهرستان قدردانی شد.

امیر ارشادی/

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل بنیاد مسکن لرستان - مسعود رضایی - تودیع و معارفه - شهرستان الیگودرز - مقاوم سازی مسکن روستایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم