افتتاح ۳۰ مرکز تخصصی آموزشی در کشور

کد خبر: 
۳۸۹۰
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور:

افتتاح ۳۰ مرکز تخصصی آموزشی در کشور

علی اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای از افتتاح ۳۰ مرکز تخصصی آموزشی برای نخستین بار در کشور تا پایان شهریور امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «علی اوسط هاشمی» عصر امروز که در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: در تغییر مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای این استان تحت تأثیر کسی قرار نگرفتیم، جز با خواسته خودش.

وی ادامه داد: به رفتن و استعفای «آذرخش» راضی نبودم و اعلام کردم تا ایشان خودش اراده بر جدایی نکند از جانب من تصمیمی اتخاذ نمی‌شود.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: آذرخش، مدیری اخلاق محور، شایسته و آزموده شده است و همواره نگاه‌ پرمهری نسبت به ایشان داشته‌ایم.

اوسط هاشمی افزود: انتصاب بانوان به عنوان مدیر به تغییر در نگاه‌ها کمک می‌کند و معتقدیم زن ایرانی شایستگی رئیس جمهور شدن را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیش از یک‌هزار و۴۰۰ مرکز آموزشی جوار کارگاه در کنار صنایع کوچک و بزرگ در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان فنی‌و ‌حرفه‌ای کشور افزود: با توجه به تحولات شگفت انگیز در حوزه تکنولوژی و تاکید به ایجاد مشاغل جدید، یکی از رسالت‌های سازمان فنی حرفه‌ای در سطح کشور استانداردسازی آموزش‌های ارایه شده است.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی حرفه‌ای کشور ، ایجاد مراکز تخصصی آموزشی برای نخستین‌بار در کشور را یکی از برنامه های سازمان فنی حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: تا پایان شهریور سال‌جاری ۳۰ مرکز تخصصی در این رابطه افتتاح خواهد شد.

اوسط هاشمی یادآور شد: در طول ۴۰ سال گذشته ۱۷ مرکز متمرکز در کشور وجود داشته که همه آنها در استان البرز فعالیت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ بیکاری بالای استان لرستان و مهاجرت جوانان لرستانی بدون مهارت به سایر شهرها، این استان را در اولویت آموزش مهارت قرار داده‌ایم.

اوسط هاشمی، مهم‌ترین راه رسیدن به کشورهای پیشرفته را توجه به نیروی انسانی و بها دادن به تفکرات عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور - علی اوسط هاشمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم