افتتاح ۹ مجموعه بازی کودکان در مناطق سیل‌زده لرستان

کد خبر: 
۲۲۳۹
با حضور رییس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر؛

افتتاح ۹ مجموعه بازی کودکان در مناطق سیل‌زده لرستان

۹ مجموعه بازی کودکان در مناطق سیل‌زده لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ طی مراسمی با حضور محمد گلفشان رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر، کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پلدختر و جمعی دیگر از مسئولان ۲ مجموعه بازی به نمایندگی از ۹ مجموعه بازی کودکان مناطق سیل زده استان در پلدختر افتتاح شد.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: این طرح‌ها با هدف ایجاد فضاهای کافی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در مناطق سیل زده اجرا شد.

محمد گلفشان افزود: سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به ویژه در شهرستان پلدختر که منطقه‌ای با استعداد حوادث شدید است خسارات و آسیب‌های زیادی به بارآورد.

وی یادآور شد: آنچه حائز اهمیت است سیل همدلی مردم نوع دوست سراسر کشور به ویژه جوانان، داوطلبان و امدادگران است که در این سیل به یاری مردم آسیب دیده منطقه شتافتند تا آلامیبر درد آنان باشند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: این همدلی که در بین مردم ایران وجود دارد در دنیا بی نظیر و در سایه آموزه‌های دینی و مکتب اسلام حاصل شده است.

گلفشان از راه اندازی خانه‌های هلال در پلدختر خبر داد و افزود: امسال خانه‌های هلال با هدف آموزش و فراگیری مردم و جوانان منطقه در نقاط مختلف شهرستان با امکانات حداقلی راه اندازی می‌شود و مردم باید نسبت به این امر توجه داشته باشند تا بتوان در حوادث، خسارات را به حداقل رساند.

وی یادآور شد: مطالبات مردم پلدختر در مرکز در راستای رفع و کاهش آن و دلگرمی مردم سیل زده پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
جمعیت هلال احمر لرستان - مناطق سیل زده - زمین بازی - محمد گلفشان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم