افتتاح ۳۸۸ طرح تولیدی از اقدامات جهاد کشاورزی لرستان

کد خبر: 
۶۵۰۹
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مطرح کرد؛

افتتاح ۳۸۸ طرح تولیدی از اقدامات جهاد کشاورزی لرستان

افتتاح ۳۸۸ طرح تولیدی از مهمترین اقدامات جهاد کشاورزی لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: احیا ۲۳۹ واحد غیر فعال و نیمه فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح ۳۸۸ طرح تولیدی از مهمترین اقدامات شاخص سازمان جهاد کشاورزی استان در دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «سید عماد شاهرخی» ششم فروردین در حاشیه شورای اداری لرستان به تبیین و اقدامات شاخص جهاد کشاورزی استان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: لرستان اقدامات موثر و کم نظیری در این دو سال در دولت سیزدهم انجام داده که می‌توان به تولید ۴ برابری گندم، رشد سه برابری دانه‌های روغنی و افزایش ۳۰ درصدی تولید مرغ اشاره کرد.

وی به عملکرد مطلوب اراضی درحوزه رفع تداخلات اشاره کرد و گفت: در زمینه‌ی رفع تداخلات قریب به ۹۴۰ پلاک در طی دولت سیزدهم رفع تداخل شده که این اقدام در استان بی سابقه بوده است.

شاهرخی درادامه افزود: از دیگر اقدامات سازمان جهاد کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم احیاء ۲۳۹ واحد غیر فعال و نیمه فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح ۳۸۸ طرح تولیدی بود.

وی تصریح کرد: توسعه گلخانه‌ها و توسعه کشت قراردادی و تسهیلات و امهال بخشودگی ۱۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی و توسعه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار و کسب رتبه هفتم در کشور از دیگر اقدامات مهمی بود که توسط جهاد کشاورزی لرستان محقق شد.

شاهرخی گریزی به طرح جهش تولید زد و گفت: یکی از برنامه مهم و ملی دولت طرح توسعه جهش تولید در دیمزارها است که لرستان درسال گذشته دراین طرح ملی رتبه سوم کشوری را کسب کرد و این نشان از ظرفیت و مشارکت کشاورزان و حمایت جهادکشاورزی از این طرح دارد.

شاهرخی همچنین به راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
طرح تولیدی - جهاد کشاورزی لرستان - صنایع تبدیلی - واحد نیمه فعال - عماد شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم