افتتاح ۲۱ طرح عمرانی و تولیدی در دورود

کد خبر: 
۴۷۱۲
طی دهه فجر امسال صورت می گیرد؛

افتتاح ۲۱ طرح عمرانی و تولیدی در دورود

افتتاح ۲۱ طرح عمرانی و تولیدی در دورود

فرماندار دورود گفت: ۲۱ طرح عمرانی و تولیدی طی ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، احمد گودرزیان با گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: در دهه فجر امسال، ۲۱ طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری افزون بر ۵۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به بهره برداری از ورزشگاه «چغابهرام»، سایت پرورش ماهیان خاویاری، پروژه آبیاری تحت فشار روستای «همیانه» و طرح پرورش ماهیان در قفس و افتتاح شرکت خمیرمایه مایه امید اشاره کرد.

فرماندار دورود اضافه کرد: میزان اشتغالزایی این طرح‌ها تاکنون و در حین کار تعداد ۲۲۵ نفر بوده است که بعد از اتمام پروژه‌ها به ۱۶۱ نفر خواهد رسید.

گودرزیان در ادامه شغل خبرنگاری را رسالت بزرگی دانست و عنوان داشت: خبرنگاران در امر خطیر آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم بر اساس واقعیت عمل کرده و اصل امانت داری را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انتشار اطلاع رسانی اخبار صحیح و دقیق ضمن ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان از گسترش شایعات در جامعه جلوگیری کنند.

فرماندار دورود، پروژه کمربندی دورود را مهم‌ترین و اولین مطالبه مردم دورود عنوان کرد و اظهار داشت: بخش زیادی از این طرح انجام شده و برای به اتمام رسیدن آن شخصاً به صورت روزانه پیگیر آن خواهم بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
احمد گودرزیان - دورود - دهه فجر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم