افتتاح پارک بانوان گلدشت تا پایان سال

کد خبر: 
۴۷۰۴
شهردار خرم‌آباد خبر داد:

افتتاح پارک بانوان گلدشت تا پایان سال

سعید فتوحی شهردار خرم آباد

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه تا قبل از اتمام سال‌جاری، پارک بانوان در گلدشت افتتاح می‌شود، گفت: در بودجه سال آینده فضایی مناسب برای ساخت پارک بانوان در محله پشت بازار در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «سعید فتوحی» در مراسم تجلیل از زنان شاغل در شهرداری خرم‌آباد، اظهار کرد: تلاش‌های بی‌شائبه زنان در شهرداری ارزشمند است و قدردان تلاش آن‌ها هستیم. بخش زیادی از امور اداری شهرداری را زنان انجام می‌دهند و بسیاری از آن‌ها توانمندی‌های بالایی دارند و حضورشان سبب سرعت بخشیدن به امور و بهبود کیفیت اقدامات می‌شود.

وی افزود: تا قبل از اتمام سال‌جاری، پارک بانوان را در گلدشت افتتاح خواهیم کرد؛ البته در بودجه سال آینده فضایی مناسب برای ساخت پارک بانوان در محله پشت بازار در نظر گرفته شده و در سطح منطقه دو نیز اگر محل مناسبی شناسایی شود، به طور قطع برای سال آینده آن را تبدیل به پارک بانوان خواهیم کرد.

شهردار مرکز لرستان تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های شهرداری خرم‌آباد، اداره آن به صورت سنتی است و برای گذر از این مرحله، طرح‌ها و برنامه‌هایی را در نظر داریم که طی سال آینده اجرایی خواهد شد. همچنین پیگیر تشکیل تعاونی مسکن و ایجاد شرایط بهتر درخصوص استفاده از امکانات رفاهی برای تمام پرسنل هستیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
پارک بانوان - شهرداری خرم آباد - سعید فتوحی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم