افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد تا پایان دولت روحانی

کد خبر: 
۲۵۹۶
معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد تا پایان دولت روحانی

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد تا پایان دولت روحانی

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد به عنوان دستاورد مهم دولت در لرستان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ جمشید تقی‌زاده روز پنجشنبه در جریان بازدید از مجموعه ورزشی خرم‌آباد اظهار داشت: این مجموعه ورزشی یکی از مهمترین پایگاه‌های ورزشی کشور است که قابلیت میزبانی در سطح فراملی را دارد.

وی ادامه داد: این مجموعه دستاورد مهم دولت در لرستان است که اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: تنها سکو و چمن این مجموعه باقی مانده و در صورت اتمام تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد هم می‌تواند میزبان رقابت‌ها در این مجموعه باشد.

تقی زاده بیان کرد: در کنار این مجموعه سالن دو و میدانی یکی از منحصر به فردترین مجموعه ورزشی کشور است که شرکت توسعه و تجهیز آن را افتتاح کرده است و این مجموعه بسیار استاندارد و ماندگار است.

وی گفت: فدراسیون جهانی دوومیدانی در آینده از این مجموعه بازدید خواهد کرد و در صورت امکان پایلوت مسابقات کشوری خواهد شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: همچنین در کنار آن مجموعه ژیمناستیک در نظر گرفته شده که توسط راه و شهرسازی تکمیل خواهد شد.

تقی زاده گفت: جمع‌بندی از این بازدید به شورای معاونین ارائه می‌شود و امیدواریم با تکمیل مجموعه ورزشی خرم‌آباد میزبان مسابقات مختلفی بوده و مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

سید حامد رجایی/

 

برچسب‌ها: 
جمشید تقی زاده - وزارت ورزش و جوانان - خرم آباد - ورزشگاه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم